Min tur! :D
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Min tur! :D

    Äntligen blev det min tur! Har väntat hur länge som helst på att få känna av Myran i magen. Så igår kom de äntligen, de små buffarna! Flera små buffar efter varandra och idag har jag känt massa igen nu på kvällen. Det är verkligen så mysigt och man blir alldeles varm och glad i hela kroppen!

    ______________________________ _____________________________
    http://maritessa.blogspot.com
  2. 1
    Min tur! :D Äntligen blev det min tur! Har väntat hur länge som helst på att få känna av Myran i magen. Så igår kom de äntligen, de små buffarna! Flera små buffar efter varandra och idag har jag känt massa igen nu på kvällen. Det är verkligen så mysigt och man blir alldeles varm och glad i hela kroppen!

    ______________________________ _____________________________
    http://maritessa.blogspot.com
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Visst blir man Man får känna den lilla krabaten i magen och får en bekräftelse på att allt är bra. Tog lång tid innan jag började känna min tydligt fast nu är den igång ofta mysigt
  4. 2
    Visst blir man Man får känna den lilla krabaten i magen och får en bekräftelse på att allt är bra. Tog lång tid innan jag började känna min tydligt fast nu är den igång ofta mysigt
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Åh vad mysigt. Grattis

    Jag har känt små svaga buffar lite från och till nu ett tag, men det är verkligen inga starka rörelser. Än så länge kan de komma en eller två små buffar och sen är det borta igen. Längtar efter att få känna lite mer ordentliga rörelser.
  6. 3
    Åh vad mysigt. Grattis

    Jag har känt små svaga buffar lite från och till nu ett tag, men det är verkligen inga starka rörelser. Än så länge kan de komma en eller två små buffar och sen är det borta igen. Längtar efter att få känna lite mer ordentliga rörelser.
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Härligt! Jag kände första buffen för 2-3 veckor sen. Igår var vi och lyssnade på hjärtljuden hos bm. Magiskt! Nu är det en hel månad till nästa gång...
  8. 4
    Härligt! Jag kände första buffen för 2-3 veckor sen. Igår var vi och lyssnade på hjärtljuden hos bm. Magiskt! Nu är det en hel månad till nästa gång...
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Verkligen fantastiskt att höra hjärtljuden. Längtar tills nästa gång jag ska till bm och lyssna
  10. 5
    Verkligen fantastiskt att höra hjärtljuden. Längtar tills nästa gång jag ska till bm och lyssna
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6

    Visst är det mysigt!! :)

    Så himla underbar känsla tycker jag Älskar att känna bebisen fara omkring
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  12. 6
    Visst är det mysigt!! :) Så himla underbar känsla tycker jag Älskar att känna bebisen fara omkring
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    Jag kände också första "säkra" buffen igår! Kändes precis som en buff, så mysigt, blev alldeles tårögd. Ingen myra, dock ett knyte... =)
  14. 7
    Jag kände också första "säkra" buffen igår! Kändes precis som en buff, så mysigt, blev alldeles tårögd. Ingen myra, dock ett knyte... =)
  15. Medlem sedan
    Jan 2006
    #8
    Nu har jag också känt de små fisksprattlen i magen! Det började i förrgår. Idag spratt det till när jag satt och läste för mina elever. Kom av mig helt! Hihi...
  16. 8
    Nu har jag också känt de små fisksprattlen i magen! Det började i förrgår. Idag spratt det till när jag satt och läste för mina elever. Kom av mig helt! Hihi...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar