Smycke
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Smycke

    På fredag ska jag äntligen hämta mitt smycke som jag funderat på så länge. Det står Robin och 17/10-04 på foten... en ring runt. Ska fota det tänkte jag. Så får ni se hur fint det blev. Vi blev väldigt nöjda. Ett halsband. Ska se om det finns någon bra kedja till. Kram på er alla änglaföräldrar. Ta hand om er.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Smycke På fredag ska jag äntligen hämta mitt smycke som jag funderat på så länge. Det står Robin och 17/10-04 på foten... en ring runt. Ska fota det tänkte jag. Så får ni se hur fint det blev. Vi blev väldigt nöjda. Ett halsband. Ska se om det finns någon bra kedja till. Kram på er alla änglaföräldrar. Ta hand om er.
  3. Annam.4
    #2

    Hej!

    Det låter jättevackert!
    Visst är det så, att fast man vet att man för alltid kommer bära sitt änglabarn i hjärtat så känns det fint och viktigt att ibland få "visa" genom tex ett speciellt smycke.
    Fota hemskt gärna - jag vill se!!!

    Kramar!
  4. 2
    Hej! Det låter jättevackert!
    Visst är det så, att fast man vet att man för alltid kommer bära sitt änglabarn i hjärtat så känns det fint och viktigt att ibland få "visa" genom tex ett speciellt smycke.
    Fota hemskt gärna - jag vill se!!!

    Kramar!
  5. Medlem sedan
    Feb 2010
    #3
    Åh det låter jättefint. Jag köpte en ring i vintras med alla mina barns namn runt. Ett hjärta på två ställen och i ringen står det "Jag bär på en ängel"
    Det finns så mycket fina smycken nu.
    Man skulle vilja ha saker runt hela kroppen som minnen.
    Varm kram
  6. 3
    Åh det låter jättefint. Jag köpte en ring i vintras med alla mina barns namn runt. Ett hjärta på två ställen och i ringen står det "Jag bär på en ängel"
    Det finns så mycket fina smycken nu.
    Man skulle vilja ha saker runt hela kroppen som minnen.
    Varm kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
  8. Medlem sedan
    Feb 2010
    #5
    Jättefint! Vad ovanligt.
  9. 5
    Jättefint! Vad ovanligt.
  10. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6
    Tack ja vi tyckte med det blev fint och inte för klumpigt. Han har ju en fot på sin grav oxå. Så det är ju en röd tråd liksom. kram.
  11. 6
    Tack ja vi tyckte med det blev fint och inte för klumpigt. Han har ju en fot på sin grav oxå. Så det är ju en röd tråd liksom. kram.
  12. Annam.4
    #7
    Jättefint!! Måste kännas bra att bära det!

    Kram!
  13. 7
    Jättefint!! Måste kännas bra att bära det!

    Kram!
  14. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8
    Tack ja jag är mycket nöjd. Äntligen får jag berätta något som jag har i mitt hjärta. kram.
  15. 8
    Tack ja jag är mycket nöjd. Äntligen får jag berätta något som jag har i mitt hjärta. kram.

Liknande trådar

  1. smycke
    By yyab in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 21:09
  2. Smycke med ord
    By MissW in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-12-11, 14:12
  3. Namn-smycke
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 21:03
  4. Smycke?
    By Miah in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 23:17
  5. Om-smycke
    By Lopi1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar