Teckenspråk??
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Teckenspråk??

    Jag undrar om ni kan rekomendera nån bra sida med teckenspråk för det har börjat en liten tjej på min Tilias förskola som använder tecken så då tänkte jag att det kan ju vara bra om Tilia oxå lär sig så hon kan prata med henne.
    Har ni några andra bra tips och råd just när det gäller teckenspråk så tar jag gärna emot dom.
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Teckenspråk?? Jag undrar om ni kan rekomendera nån bra sida med teckenspråk för det har börjat en liten tjej på min Tilias förskola som använder tecken så då tänkte jag att det kan ju vara bra om Tilia oxå lär sig så hon kan prata med henne.
    Har ni några andra bra tips och råd just när det gäller teckenspråk så tar jag gärna emot dom.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    De använder Babblarna en del på barnens förskola. Men annars har jag dålig koll faktiskt. Kolla in på lektion.se och se om det ligger utlagt något där. Det är en guldgruva för oss lärare och man kan hitta mycket bra där!
  4. 2
    De använder Babblarna en del på barnens förskola. Men annars har jag dålig koll faktiskt. Kolla in på lektion.se och se om det ligger utlagt något där. Det är en guldgruva för oss lärare och man kan hitta mycket bra där!

Liknande trådar

  1. Teckenspråk
    By wildhearts in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-26, 22:55
  2. Teckenspråk
    By elw71 in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 21:09
  3. teckenspråk
    By elw71 in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 10:27
  4. Teckenspråk.
    By Pappa Joe in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 13:49
  5. Teckenspråk!
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar