Helt plötsligt
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Helt plötsligt

    ....så tar utveckligen ett jätteskutt och jag får inse att vår lilla skrutta håller på att bli stor!

    Idag kom första helt ljuvliga teckningen med huvudfotingar. Måste ramas in!! Ikväll läste vi siffrorna med Hello Kitty och de satt allihop.

    Men blöjan vägrar hon släppa ens för ett litet försök på pottan och nappflaska med välling äter hon flera ggr varje kväll, natt och morgon. Så snacka om kontraster!
  2. 1
    Helt plötsligt ....så tar utveckligen ett jätteskutt och jag får inse att vår lilla skrutta håller på att bli stor!

    Idag kom första helt ljuvliga teckningen med huvudfotingar. Måste ramas in!! Ikväll läste vi siffrorna med Hello Kitty och de satt allihop.

    Men blöjan vägrar hon släppa ens för ett litet försök på pottan och nappflaska med välling äter hon flera ggr varje kväll, natt och morgon. Så snacka om kontraster!
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Min lilla tjej är oxå stor nu hon målar huvudfotingar oxå och på 3 års kollen sa dom att det är normalt för 4åringar när det kommer till pottan var pojken svår. jag satte honom på pottan en dag och satte mig framför honom med en klubba och sa att när du kissat i pottan får du klubban. efter det är han torr på dagen.
  4. 2
    Min lilla tjej är oxå stor nu hon målar huvudfotingar oxå och på 3 års kollen sa dom att det är normalt för 4åringar när det kommer till pottan var pojken svår. jag satte honom på pottan en dag och satte mig framför honom med en klubba och sa att när du kissat i pottan får du klubban. efter det är han torr på dagen.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Ahaaa...kanske något att pröva... OM vi får henne att sätta ner rumpan då förståss. Envisheten i vägran är stoooooor ! Men det är väl ganska få blöjbarn kvar då högstadietiden börjar så hoppet är stort att det löser sig till slut
  6. 3
    Ahaaa...kanske något att pröva... OM vi får henne att sätta ner rumpan då förståss. Envisheten i vägran är stoooooor ! Men det är väl ganska få blöjbarn kvar då högstadietiden börjar så hoppet är stort att det löser sig till slut

Liknande trådar

  1. Helt plötsligt...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 21:26
  2. Så här är det, helt plötsligt
    By poesi in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-31, 20:46
  3. Helt plötsligt...
    By Skrållan med Elsa in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 21:12
  4. Och helt plötsligt
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 16:42
  5. Helt plötsligt är jag...
    By Åsa v9 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar