Pust ocg frust!
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Pust ocg frust!

    Visst blir alla barn sjuka. Men jag tycker mitt barn nästan är sjukt jämt!
    Och visst är jag den underbara föräldern man ska vara som tar hand om och älskar barnet oavsett snoret i näsan..
    Tar upp detta med vårdcentralen, men tycker mig inte få någon direkt respons..

    Men att vara vaken hela nätter veckor i sträck är svårt nu när andra barnet i magen kräver sin sömn.. Kämpar på och hoppas sjukdommarna försvinner snart!
  2. 1
    Pust ocg frust! Visst blir alla barn sjuka. Men jag tycker mitt barn nästan är sjukt jämt!
    Och visst är jag den underbara föräldern man ska vara som tar hand om och älskar barnet oavsett snoret i näsan..
    Tar upp detta med vårdcentralen, men tycker mig inte få någon direkt respons..

    Men att vara vaken hela nätter veckor i sträck är svårt nu när andra barnet i magen kräver sin sömn.. Kämpar på och hoppas sjukdommarna försvinner snart!
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Trist, hoppas det vänder snart så ni alla får vila. Skickar en styrkekram så länge!
  4. 2
    Trist, hoppas det vänder snart så ni alla får vila. Skickar en styrkekram så länge!
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    maja är sjuk jämnt hon med. hon har inte gått en hel vecka på förskolan. trött är bara förnamnet. tror dom på vc å 1177 är trötta på pss
  6. 3
    maja är sjuk jämnt hon med. hon har inte gått en hel vecka på förskolan. trött är bara förnamnet. tror dom på vc å 1177 är trötta på pss
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    ja herre gu. vi har samma lika. hör om folk med barn som aldrig är sjuka, inget vab fast hon är tre år. och vi är hemma minst en vecka i månaden + alla vaknätter. Just nu inne i hosta och frust. Hoppas på nästa vecka!
  8. 4
    ja herre gu. vi har samma lika. hör om folk med barn som aldrig är sjuka, inget vab fast hon är tre år. och vi är hemma minst en vecka i månaden + alla vaknätter. Just nu inne i hosta och frust. Hoppas på nästa vecka!
  9. Emblon
    #5
    Jo,kämpar på som dig. Först först förkylning så gott som jämt från okt då hon började dagis. Slutade först i mitten av januari.

    Sedan nu har det varit magsjuka i två perioder (vilket gör att storasyster inte kan vara här då hon bor långt bort hos pappa sin).

    Så hoppas verkligen som du att man snart får en lång frisk period så att man får vila och kunna hämta hit storasyster.

    Problemet är för min del att min kropp och psyke ställer in sig flykt vid magsjuka (tror det är fobi). Så får ont i skallen, magen och huvudet så jag knappt orkar mer än ligga men måste ju hjälpa dottern.

    Krya på Er !
  10. 5
    Jo,kämpar på som dig. Först först förkylning så gott som jämt från okt då hon började dagis. Slutade först i mitten av januari.

    Sedan nu har det varit magsjuka i två perioder (vilket gör att storasyster inte kan vara här då hon bor långt bort hos pappa sin).

    Så hoppas verkligen som du att man snart får en lång frisk period så att man får vila och kunna hämta hit storasyster.

    Problemet är för min del att min kropp och psyke ställer in sig flykt vid magsjuka (tror det är fobi). Så får ont i skallen, magen och huvudet så jag knappt orkar mer än ligga men måste ju hjälpa dottern.

    Krya på Er !

Liknande trådar

  1. Frust o stön
    By Mackan in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 19:29
  2. Pust o stön o pust igen...
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 09:52
  3. Pust o stön o pust igen...
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 17:41
  4. frust i värmen!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 13:49
  5. God morgon - pust pust
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 19:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar