Lycklig!
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Lycklig!

    Kom nyss hem från ul...helt underbart var det! Men oj va snabbt det gick, hade gärna legat kvar där och tittat och myst ett tag till. Får nöja mig med bilderna tills man får se den lill* på riktigt
    Nu känner jag mig äntligen redo att börja planera lite, titta på vagn och klura namn och så. Åå vad jag längtar!
  2. 1
    Lycklig! Kom nyss hem från ul...helt underbart var det! Men oj va snabbt det gick, hade gärna legat kvar där och tittat och myst ett tag till. Får nöja mig med bilderna tills man får se den lill* på riktigt
    Nu känner jag mig äntligen redo att börja planera lite, titta på vagn och klura namn och så. Åå vad jag längtar!
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Visst är det fantastiskt :)

    Helt underbar känsla Kände samma som du när jag gjorde UL, att jag liksom började tro mer på det och hoppas och känna att jag vill handla några få små saker och börja fundera på vagn

    Vi får njuta av bilderna så länge
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  4. 2
    Visst är det fantastiskt :) Helt underbar känsla Kände samma som du när jag gjorde UL, att jag liksom började tro mer på det och hoppas och känna att jag vill handla några få små saker och börja fundera på vagn

    Vi får njuta av bilderna så länge
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Vi var också på ultraljud idag. Har inte förrens idag fattat att jag har en liten människa i magen då jag inte kännt några sparkar, men den levde loppan där inne och slog frivolter haha. Jättemysigt och skönt att se att allt är helt "normalt"
  6. 3
    Vi var också på ultraljud idag. Har inte förrens idag fattat att jag har en liten människa i magen då jag inte kännt några sparkar, men den levde loppan där inne och slog frivolter haha. Jättemysigt och skönt att se att allt är helt "normalt"
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Ja jag tror det va det här som behövdes för att jag verkligen ska förstå. Idag har jag varit rätt ofokuserad på jobbet och mest suttit och tänkt på bebis och tjuvkikat på bilderna
  8. 4
    Ja jag tror det va det här som behövdes för att jag verkligen ska förstå. Idag har jag varit rätt ofokuserad på jobbet och mest suttit och tänkt på bebis och tjuvkikat på bilderna

Liknande trådar

  1. Lycklig!
    By cia76 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 09:25
  2. Lycklig !!
    By Landsbyggsmamman in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 12:11
  3. i dag är jag lycklig för att..
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 19:24
  4. Lycklig!
    By LillaA m Maja&Agnes in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 11:24
  5. Lycklig!
    By Ullis74 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 10:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar