men lilla elin...
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    men lilla elin...

    är sjuk. eller hon har varit sjuk och nu tar vi det väligt försiktigt med maten. jag var för snabb igår på lunchen och gav potatis/palsternacka, hon insjuknade natten till lördags. det kräkte hon upp igen efter ca 1 timme.

    så proviva, a-fil, vitt bröd och banan har jag fått i henne idag. just det, lite potatis med vid middagen. det är tredje gånge hon åker dig så jag är ganska trött på magsjuka nu alltså. får bara hoppas att det här är tredje gången gillt. tror hon blev smittad på öppna förskolan, man vill ju inte isolera sig iheller utan komma ut och träffa lite folk. har era småttingar också haft flera magsjukor eller?
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    men lilla elin... är sjuk. eller hon har varit sjuk och nu tar vi det väligt försiktigt med maten. jag var för snabb igår på lunchen och gav potatis/palsternacka, hon insjuknade natten till lördags. det kräkte hon upp igen efter ca 1 timme.

    så proviva, a-fil, vitt bröd och banan har jag fått i henne idag. just det, lite potatis med vid middagen. det är tredje gånge hon åker dig så jag är ganska trött på magsjuka nu alltså. får bara hoppas att det här är tredje gången gillt. tror hon blev smittad på öppna förskolan, man vill ju inte isolera sig iheller utan komma ut och träffa lite folk. har era småttingar också haft flera magsjukor eller?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Stackars lilltjejen. Jag hoppas att detta var sista omgången.
    Här har vi *peppar peppar* nästan varit förskonade från magsjukor, Albert kräktes några gånger en natt, men det är enda kräkset hittills. Däremot har vi haft vår beskärda del av förkylningar med råge, men det är ju trots allt trevligare än magsjuka.

    Jag hoppas att Elin snart är kry igen!
  4. 2
    Stackars lilltjejen. Jag hoppas att detta var sista omgången.
    Här har vi *peppar peppar* nästan varit förskonade från magsjukor, Albert kräktes några gånger en natt, men det är enda kräkset hittills. Däremot har vi haft vår beskärda del av förkylningar med råge, men det är ju trots allt trevligare än magsjuka.

    Jag hoppas att Elin snart är kry igen!
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Stackars Elin, hoppas hon blir friskt snart. Inte alls kul med magsjuka. Förstår att du är trött på det, tre gånger på raken är verkligen ingen höjdare.

    Felicia hade magsjukan i januari. Hon började matvägra helt i samband med det, så det var inte alls roligt. Men sedan dess har vi varit förskonade, tack och lov.
  6. 3
    Stackars Elin, hoppas hon blir friskt snart. Inte alls kul med magsjuka. Förstår att du är trött på det, tre gånger på raken är verkligen ingen höjdare.

    Felicia hade magsjukan i januari. Hon började matvägra helt i samband med det, så det var inte alls roligt. Men sedan dess har vi varit förskonade, tack och lov.

Liknande trådar

  1. Vår lilla Elin är här!
    By Cazie in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-12-22, 20:05
  2. nu är lilla elin här!
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 17:05
  3. nu är lilla elin här!
    By eva_n m linnea&elin in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 10:46
  4. Min lilla Elin är här!
    By JennymH&E in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 23:03
  5. lilla x å Elin..
    By Millan m. LMN in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 19:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar