RUL
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    RUL

    Idag har vi varit på RUL och tittat på Bönan.. som idag var en liten trötter!
    Men vad mysigt att få chansen att åter se Bönan, åh vad jag längtar


    Vi fick Bf 25/7 ist för 26/7, ja flyttad åt rätt håll
    Inga starka rörelser ännu men har moderkakan i framvägg.

    Någon som gjort/har tänkt göra 3d ul? Tar gärna emot tips på bra ställe i sthlm.
  2. 1
    RUL Idag har vi varit på RUL och tittat på Bönan.. som idag var en liten trötter!
    Men vad mysigt att få chansen att åter se Bönan, åh vad jag längtar


    Vi fick Bf 25/7 ist för 26/7, ja flyttad åt rätt håll
    Inga starka rörelser ännu men har moderkakan i framvägg.

    Någon som gjort/har tänkt göra 3d ul? Tar gärna emot tips på bra ställe i sthlm.
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Härligt att allt såg bra ut! Jag har hört att www.tittutultraljud.se ska vara bra. Jag är själv sugen, men vi har inte bestämt oss än.
  4. 2
    Härligt att allt såg bra ut! Jag har hört att www.tittutultraljud.se ska vara bra. Jag är själv sugen, men vi har inte bestämt oss än.
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Va härligt att allt såg bra ut! Det känns verkligen sååå mycket verkligare efter RUL.
  6. 3
    Va härligt att allt såg bra ut! Det känns verkligen sååå mycket verkligare efter RUL.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Ja visst är det härligt Kopierade bilderna idag så imorgon ska dottern få ta med och visa i skolan, hon är så stolt!

    Jag har tittat lite på tittut's hemsida, de verkar vara störst på 3d men har för mig att det fanns något som hette mammamia??

    Vi har inte heller bestämt oss hur vi vill göra med 3d... jag ar mest inne på det för dotterns skull, lite lättare att se bebis på de bilderna.. men är såklart sugen själv oxå på att få en liten extra titt
  8. 4
    Ja visst är det härligt Kopierade bilderna idag så imorgon ska dottern få ta med och visa i skolan, hon är så stolt!

    Jag har tittat lite på tittut's hemsida, de verkar vara störst på 3d men har för mig att det fanns något som hette mammamia??

    Vi har inte heller bestämt oss hur vi vill göra med 3d... jag ar mest inne på det för dotterns skull, lite lättare att se bebis på de bilderna.. men är såklart sugen själv oxå på att få en liten extra titt
  9. Medlem sedan
    Nov 2010
    #5
    Jag går hos Mama Mia på Södermalm. Jag frågade om 3D men det var inget som de har att tillgå. Det står på deras hemsida att "Mama Mia har tillgång till 3D/4D ultraljud i medicinskt syfte som hjälp vid fosterdiagnostiken". Så förmodligen får man en remiss någonstans om det behövs rent medicinskt.
  10. 5
    Jag går hos Mama Mia på Södermalm. Jag frågade om 3D men det var inget som de har att tillgå. Det står på deras hemsida att "Mama Mia har tillgång till 3D/4D ultraljud i medicinskt syfte som hjälp vid fosterdiagnostiken". Så förmodligen får man en remiss någonstans om det behövs rent medicinskt.
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6

    Vad skönt att allt såg bra ut :)

    Så mysigt att se den lilla/lille eller hur!

    Vet tyvärr inget ställe i Stockholm utan enbart här där jag bor men någon borde ju veta
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  12. 6
    Vad skönt att allt såg bra ut :) Så mysigt att se den lilla/lille eller hur!

    Vet tyvärr inget ställe i Stockholm utan enbart här där jag bor men någon borde ju veta
  13. Medlem sedan
    Nov 2010
    #7
    Härligt att allt såg bra ut!
    Vi var i fredags och allting såg bra ut för oss också
    Bebisen var dock envis (som sin far) och vägrade att ändra läge vilket innebar att barnmorskan inte kunde titta närmare på hjärtat och diafragman.
    Så vi får åka tillbaka om två veckor igen Inte oss emot!
  14. 7
    Härligt att allt såg bra ut!
    Vi var i fredags och allting såg bra ut för oss också
    Bebisen var dock envis (som sin far) och vägrade att ändra läge vilket innebar att barnmorskan inte kunde titta närmare på hjärtat och diafragman.
    Så vi får åka tillbaka om två veckor igen Inte oss emot!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar