Ulrika1980!
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Ulrika1980!

    Hoppas du ser detta...

    Tänkte höra hur det är med dig nu? Mitt illamående har nästan helt gått över nu (går in i v. 19 idag). Trodde inte det skulle hända faktiskt!
  2. 1
    Ulrika1980! Hoppas du ser detta...

    Tänkte höra hur det är med dig nu? Mitt illamående har nästan helt gått över nu (går in i v. 19 idag). Trodde inte det skulle hända faktiskt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Hej på dig
    Ååå vad skönt för dig att det nästan gått över. Gött!!!
    Jag är i V.20:5. Illamåendet har nästan helt gått bort för mig också. Nu mår jag bara illa i bland och det är jätteskönt att slippa det Doftkänsligheten får jag nog räkna med resten av graviditeten. Är väl sinnena som utvecklas när man är gravid har jag hört.
    Jag har skrivit en tråd under rubriken gravid-alla. Jag ställde en fråga som jag inte kunnat låta bli att funderat mycket kring. Gå gärna in och läs! Vet ju att du hade lite tankar också iallafall förrut.
    Kram på dig
  4. 2
    Hej på dig
    Ååå vad skönt för dig att det nästan gått över. Gött!!!
    Jag är i V.20:5. Illamåendet har nästan helt gått bort för mig också. Nu mår jag bara illa i bland och det är jätteskönt att slippa det Doftkänsligheten får jag nog räkna med resten av graviditeten. Är väl sinnena som utvecklas när man är gravid har jag hört.
    Jag har skrivit en tråd under rubriken gravid-alla. Jag ställde en fråga som jag inte kunnat låta bli att funderat mycket kring. Gå gärna in och läs! Vet ju att du hade lite tankar också iallafall förrut.
    Kram på dig
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Men vad skönt att det börjar ordna upp sig för dig! Ja doftkänsligheten är ju inte det jobbigaste, det är kräkningarna. Jag tror att det här med dofterna är ett naturligt sätt för kroppen att se till så att man inte får i sig något som är skadligt för barnet, typ rutten mat eller liknande. Men det är min privata teori...

    Ska gå in på den rubriken och kolla vad du har skrivit.

    Kram på dig med och ha en skön helg!
  6. 3
    Men vad skönt att det börjar ordna upp sig för dig! Ja doftkänsligheten är ju inte det jobbigaste, det är kräkningarna. Jag tror att det här med dofterna är ett naturligt sätt för kroppen att se till så att man inte får i sig något som är skadligt för barnet, typ rutten mat eller liknande. Men det är min privata teori...

    Ska gå in på den rubriken och kolla vad du har skrivit.

    Kram på dig med och ha en skön helg!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar