vad kan detta vara???
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2010
    #1

    vad kan detta vara???

    hej nu har vi varit på ultraljud och det var så roligt att få se våran kära barn. frisk verkar den vara och aktiv
    i samband med det så har jag nu efter att ha kommit in i vecka 18 haft besvär med flytningar det ser ut som svamp symptom men jag har ju ingen klåda. och så känns det inte riktigt som jag kissar klart när jag väll kissnödig, det blir lite lite lite . och jag känner mig ändå kissnödigt efter åt???
    jag har pratat med min barnmorska och läkaren och jag lämnade urin-prov som jag inte har fått svar på. och idag visste inte de vart provet tagit vägen. jag är orolig och besvärad jag får vakna flera gånger och gå på toa och det är inte kul med det intima nu när det är såna illa luktande flytningar. ska jag prova med pevaryl ändå jag hade svampinfiktoin tidigare i grav. vad kan jag göra???
  2. 1
    vad kan detta vara??? hej nu har vi varit på ultraljud och det var så roligt att få se våran kära barn. frisk verkar den vara och aktiv
    i samband med det så har jag nu efter att ha kommit in i vecka 18 haft besvär med flytningar det ser ut som svamp symptom men jag har ju ingen klåda. och så känns det inte riktigt som jag kissar klart när jag väll kissnödig, det blir lite lite lite . och jag känner mig ändå kissnödigt efter åt???
    jag har pratat med min barnmorska och läkaren och jag lämnade urin-prov som jag inte har fått svar på. och idag visste inte de vart provet tagit vägen. jag är orolig och besvärad jag får vakna flera gånger och gå på toa och det är inte kul med det intima nu när det är såna illa luktande flytningar. ska jag prova med pevaryl ändå jag hade svampinfiktoin tidigare i grav. vad kan jag göra???
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Kan det vara en urinvägsinfektion?
    Enligt vardguiden.se är symptomen:
    * urinträngningar, du känner dig kissnödig oftare än vanligt
    * sveda när du kissar
    * en känsla av att inte kunna tömma blåsan ordentligt
    * att urinen blivit grumlig, illaluktande eller blodblandad
    * att du har svårt att hålla urinen och kissar på dig
    * lätt illamående eller värk i nedre delen av magen eller i buken.

    Hoppas du får bukt med det... Låter inte kul alls...
    Kram, Madeleine
  4. 2
    Kan det vara en urinvägsinfektion?
    Enligt vardguiden.se är symptomen:
    * urinträngningar, du känner dig kissnödig oftare än vanligt
    * sveda när du kissar
    * en känsla av att inte kunna tömma blåsan ordentligt
    * att urinen blivit grumlig, illaluktande eller blodblandad
    * att du har svårt att hålla urinen och kissar på dig
    * lätt illamående eller värk i nedre delen av magen eller i buken.

    Hoppas du får bukt med det... Låter inte kul alls...
    Kram, Madeleine
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Det låter som samma symptom jag hade och det visade sig vara en urinvägsinfektion. Ett tips är att köpa NITRISTIC på apoteket - det är ett enkelt test för att avgöra... alternativt gå till doktorn....
  6. 3
    Det låter som samma symptom jag hade och det visade sig vara en urinvägsinfektion. Ett tips är att köpa NITRISTIC på apoteket - det är ett enkelt test för att avgöra... alternativt gå till doktorn....
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Sorry, läste för snabbt och såg nu att du redan vart hos doktorn.
  8. 4
    Sorry, läste för snabbt och såg nu att du redan vart hos doktorn.
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Kolla upp så du inte har en Baktriell vaginos, de kan starta sammandragningar! Det gjorde de med mig när jag väntade min dotter , fick bricanyl spruta för det..
  10. 5
    Kolla upp så du inte har en Baktriell vaginos, de kan starta sammandragningar! Det gjorde de med mig när jag väntade min dotter , fick bricanyl spruta för det..

Liknande trådar

  1. Vad kan detta vara?
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 05:03
  2. vad kan detta vara
    By Anonymis in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-23, 07:05
  3. vad kan detta vara
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 07:42
  4. Vad kan detta vara?
    By @ida in forum _0706 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 22:37
  5. Vad kan detta vara?
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 18:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar