ÄNTLIGEN!!!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    ÄNTLIGEN!!!

    Ååå, jag är så glad, vägde mig idag på BVC, 68,5!! är under 70 strecket, är så otroligt glad och det är nog inga andra än ni som förstår min glädje! =) Nu har jag bara 4kg kvar till min vikt innan graviditeten (64kg), dock 6kg till min målvikt. Men det känns inte svårt med tanke på att jag gått ner från 92kg (vikt vid inskrivning förlossning) till vikten idag.
  2. 1
    ÄNTLIGEN!!! Ååå, jag är så glad, vägde mig idag på BVC, 68,5!! är under 70 strecket, är så otroligt glad och det är nog inga andra än ni som förstår min glädje! =) Nu har jag bara 4kg kvar till min vikt innan graviditeten (64kg), dock 6kg till min målvikt. Men det känns inte svårt med tanke på att jag gått ner från 92kg (vikt vid inskrivning förlossning) till vikten idag.
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Stort garttis! vad underbart det måste kännas! DUKTIGA DUKTIGA DU
  4. 2
    Stort garttis! vad underbart det måste kännas! DUKTIGA DUKTIGA DU
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Men va kul! Stort grattis o bra jobbat. Inte långt kvar nu!!!
  6. 3
    Men va kul! Stort grattis o bra jobbat. Inte långt kvar nu!!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Grattis! Då är du snart där
  8. 4
    Grattis! Då är du snart där
  9. Medlem sedan
    Feb 2010
    #5
    Tack, tack!!
  10. 5
    Tack, tack!!
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Härligt! Förstår att det måste kännas jätteskönt att få tillbaks sin "riktiga" kropp igen...
    Här står det totalt still, jag går inte ner ett gram när jag ammar men jag hoppas det blir som sist att det tar fart när jag slutar, då rasade jag 10 kg på 1 1/2 månad. Har drygt 10-12kg kvar att gå ner och har inte gått ner alls sen några veckor efter förlossningen trots motion, bra mat och helamning. Känns ju inte direkt kul men det verkar vara så min kropp funkar.
  12. 6
    Härligt! Förstår att det måste kännas jätteskönt att få tillbaks sin "riktiga" kropp igen...
    Här står det totalt still, jag går inte ner ett gram när jag ammar men jag hoppas det blir som sist att det tar fart när jag slutar, då rasade jag 10 kg på 1 1/2 månad. Har drygt 10-12kg kvar att gå ner och har inte gått ner alls sen några veckor efter förlossningen trots motion, bra mat och helamning. Känns ju inte direkt kul men det verkar vara så min kropp funkar.
  13. Medlem sedan
    Feb 2010
    #7
    Vad härligt att du nått under 70 kg strecket! Grattis! Då är det inte långt kvar! Har du någon speciell plan på hur du ska nå målet?
  14. 7
    Vad härligt att du nått under 70 kg strecket! Grattis! Då är det inte långt kvar! Har du någon speciell plan på hur du ska nå målet?
  15. Medlem sedan
    Feb 2010
    #8

    Mammahaj!

    Det var så mysigt att läsa om det kombinerade dopet och bröllopet - grattis! Nyfiket undrar jag om ni har planerat någon bröllopsresa?
  16. 8
    Mammahaj! Det var så mysigt att läsa om det kombinerade dopet och bröllopet - grattis! Nyfiket undrar jag om ni har planerat någon bröllopsresa?
  17. Medlem sedan
    Feb 2010
    #9
    Förstår att d känns trist men om du gick ner ef avslutat amning sist så gör du nog d den här gången oxå!
  18. 9
    Förstår att d känns trist men om du gick ner ef avslutat amning sist så gör du nog d den här gången oxå!
  19. Medlem sedan
    Feb 2010
    #10
    Tack! Inget annat än att försöka gå 1h motionspromenad varje dag, tänka på vad jag äter (äter dock fikabröd o så, kan/vill inte avstå). Gör även 100st situps nääästan varje dag för att få bort magen. Ibland kör jag lite m mina hantlar för att få tillbaka lite muskler, men d blir tyvärr inte så ofta :/ Har tänkt börja träna igen på gym snart men har inte riktigt ork till d än..
  20. 10
    Tack! Inget annat än att försöka gå 1h motionspromenad varje dag, tänka på vad jag äter (äter dock fikabröd o så, kan/vill inte avstå). Gör även 100st situps nääästan varje dag för att få bort magen. Ibland kör jag lite m mina hantlar för att få tillbaka lite muskler, men d blir tyvärr inte så ofta :/ Har tänkt börja träna igen på gym snart men har inte riktigt ork till d än..

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar