RUL Avklarat
_1107 Julibarn
  1. Nummer 2!
    #1

    RUL Avklarat

    Äntligen är RUL:et avklarat. Allt såg toppen ut och plutten röjde runt för fullt. Med största sannolikhet är det en till liten tjej som busar runt där inne Åh vad jag längtar!
  2. 1
    RUL Avklarat Äntligen är RUL:et avklarat. Allt såg toppen ut och plutten röjde runt för fullt. Med största sannolikhet är det en till liten tjej som busar runt där inne Åh vad jag längtar!
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Grattis! Vad hade du sedan innan?
  4. 2
    Grattis! Vad hade du sedan innan?
  5. Nummer 2!
    #3
    En flicka på 3 år så vi blir en liten tjejliga här hemma
  6. 3
    En flicka på 3 år så vi blir en liten tjejliga här hemma
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4

    Vad mysigt :)

    Visst är det en underbar känsla att se den lilla
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  8. 4
    Vad mysigt :) Visst är det en underbar känsla att se den lilla
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Jag tillhör Augustigruppen, men tidigt 3 augusti, så man vet aldrig. Jag var också på RUL idag och allt såg bra ut. Gick dock ej att få reda på könet då barnmorskan sakligt talade om att hennes tid var dyrbar och att det var svårt att vara säker så hon ville inte säga något om vilket kön det var . Blir till att göra ett privat RUL i v 26. Detta blir vårt andra barn och vår dotter hinner bli 2 år och 9 månader innan det är dax. Vi kanske också blir en tjejliga....återstår att se. Min man säger att man i hans släkt bara kan göra tjejer. Min man har 2 systrar och de har tillsammans 5 döttrar så statistiken talar för en tjej till....
  10. 5
    Jag tillhör Augustigruppen, men tidigt 3 augusti, så man vet aldrig. Jag var också på RUL idag och allt såg bra ut. Gick dock ej att få reda på könet då barnmorskan sakligt talade om att hennes tid var dyrbar och att det var svårt att vara säker så hon ville inte säga något om vilket kön det var . Blir till att göra ett privat RUL i v 26. Detta blir vårt andra barn och vår dotter hinner bli 2 år och 9 månader innan det är dax. Vi kanske också blir en tjejliga....återstår att se. Min man säger att man i hans släkt bara kan göra tjejer. Min man har 2 systrar och de har tillsammans 5 döttrar så statistiken talar för en tjej till....

Liknande trådar

  1. Så var RUL avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 19:38
  2. Nu är CUB avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 09:53
  3. UL avklarat
    By Little_sister in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 11:29
  4. UL avklarat :O)
    By idapidan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 10:13
  5. Så var ul avklarat
    By zingo in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar