Två frågar inför veckan som kommer...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Två frågar inför veckan som kommer...

    ...till er som fortf är vakna.

    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Två frågar inför veckan som kommer... ...till er som fortf är vakna.

    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Det kalaset jag plötsligt ska ha på lördag, åh jag gillar när la familiga träffas!
    Ser fram emot minst.. nejmen jag har nog inget jag bävar för.
  4. 2
    Det kalaset jag plötsligt ska ha på lördag, åh jag gillar när la familiga träffas!
    Ser fram emot minst.. nejmen jag har nog inget jag bävar för.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Att jag kan jobba hur mycket och hur länge jag vill.

    Att jag inte kommer få se mina barn på en hel vecka.
    I much prefer whining to counting my blessings!
  6. 3
    Att jag kan jobba hur mycket och hur länge jag vill.

    Att jag inte kommer få se mina barn på en hel vecka.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Att jag är ledig tisdagkväll då ska jag på spinning.

    Denna veckan har jag ine nåt som jag inte ser fram emot..... den kommer gå fort.
  8. 4
    Att jag är ledig tisdagkväll då ska jag på spinning.

    Denna veckan har jag ine nåt som jag inte ser fram emot..... den kommer gå fort.
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5
    ser fram mot att börja träna på behandlingsbadet, det är så skönt.
    ser inte fram emot mötet på torsdag, det blir jobbigt.
    Vi har allt, men det är också allt vi har.
    Ole Paus

    Återinför Friåret!
  10. 5
    ser fram mot att börja träna på behandlingsbadet, det är så skönt.
    ser inte fram emot mötet på torsdag, det blir jobbigt.
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Jag ska börja JOBBA på tisdag... åh det ska bli såå skönt inge mer arbetslöshet *jippieee*

    sen ser jag iofs fram emot att spendera sista lediga dagen med världens sötaste unge

    ser inte alls fram emot vet jag inte... ja ska väl vara att ringa Anticimex, efter dom var å bytte kranar å rör i lght'en så har vi massa silverfiskar i köket på natten å är rädd för att det kommer bli krångligt å dyrt :-/
  12. 6
    Jag ska börja JOBBA på tisdag... åh det ska bli såå skönt inge mer arbetslöshet *jippieee*

    sen ser jag iofs fram emot att spendera sista lediga dagen med världens sötaste unge

    ser inte alls fram emot vet jag inte... ja ska väl vara att ringa Anticimex, efter dom var å bytte kranar å rör i lght'en så har vi massa silverfiskar i köket på natten å är rädd för att det kommer bli krångligt å dyrt :-/
  13. Medlem sedan
    Sep 2009
    #7
    I veckan ser jag fram emot att kunna klä mig själv och tvätta håret själv.

    Jag har fått uppdrag av mannen att försöka hitta vår bröllopsfilm på VHS, Vi har m a o typ hundratals av dessa antikviteter. Det ser jag inte fram emot.
  14. 7
    I veckan ser jag fram emot att kunna klä mig själv och tvätta håret själv.

    Jag har fått uppdrag av mannen att försöka hitta vår bröllopsfilm på VHS, Vi har m a o typ hundratals av dessa antikviteter. Det ser jag inte fram emot.
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    Jag ser fram emot...Hm.. Jag vet inte, helt ärligt? Jo, jag ska få bjussa lite försummade vänner på mat på lördag ch jag får extrabarn i helgen och jag försöker hitta mig utan hjälp utifrån, det är bra!

    Jag ser INTE fram emot att lönearbeta utanför hem, nära och kära och det som egentligen är viktigt, men det gör man ju, och jag gör det jävligt bra dessutom.
  16. 8
    Jag ser fram emot...Hm.. Jag vet inte, helt ärligt? Jo, jag ska få bjussa lite försummade vänner på mat på lördag ch jag får extrabarn i helgen och jag försöker hitta mig utan hjälp utifrån, det är bra!

    Jag ser INTE fram emot att lönearbeta utanför hem, nära och kära och det som egentligen är viktigt, men det gör man ju, och jag gör det jävligt bra dessutom.
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?
    - Att det ska bli helg igen Tröööött. Samt att jag köpt nya kläder som jag får använda.

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
    - Bilbesiktning imorgon. Men jag ser fram emot att det är över och jag gick igenom. Eller den då, il bilo.
  18. 9
    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?
    - Att det ska bli helg igen Tröööött. Samt att jag köpt nya kläder som jag får använda.

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
    - Bilbesiktning imorgon. Men jag ser fram emot att det är över och jag gick igenom. Eller den då, il bilo.
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10
    Själv då... så ser jag enormt mkt fram emot att gå ner till 75% igen, jobbat heltid i en månad och det är ikke min grej. Bävar dock inför att jag ska jobba ca 12-13-timmarspass både lördag och söndag = sammntaget långt över heltid. Men on the bright side, bra betalt iaf...
  20. 10
    Själv då... så ser jag enormt mkt fram emot att gå ner till 75% igen, jobbat heltid i en månad och det är ikke min grej. Bävar dock inför att jag ska jobba ca 12-13-timmarspass både lördag och söndag = sammntaget långt över heltid. Men on the bright side, bra betalt iaf...
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    Åh, jag ska ju till London och få vara med min bästa dotter (den enda )

    Att komma hem och ha all tvätt och städ kvar.
  22. 11
    Åh, jag ska ju till London och få vara med min bästa dotter (den enda )

    Att komma hem och ha all tvätt och städ kvar.
  23. Medlem sedan
    Dec 1999
    #12

    Hmm!

    Ser fram emot resan/utvecklingsdagarna med företaget. Resmål är än så länge hemligt, hihi, men de som känner mej närmare vet vart. Vi åker på fredag och kommer hem på söndag.
    Barnpassningen klar, min underbare kusin tar med sig sina tjejer (2 twins) och passar mina 5...De ni!

    Jobbigt i veckan blir alla möten...utvecklingssamtal med ene sonen. Brukarrådsmöte på skolan mm.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  24. 12
    Hmm! Ser fram emot resan/utvecklingsdagarna med företaget. Resmål är än så länge hemligt, hihi, men de som känner mej närmare vet vart. Vi åker på fredag och kommer hem på söndag.
    Barnpassningen klar, min underbare kusin tar med sig sina tjejer (2 twins) och passar mina 5...De ni!

    Jobbigt i veckan blir alla möten...utvecklingssamtal med ene sonen. Brukarrådsmöte på skolan mm.
  25. Medlem sedan
    Apr 2002
    #13
    Att ungarna har sovmorgon hela veckan ;O)
    Att jag inte är där när de vaknar för jag kunde inte ta ledigt
  26. 13
    Att ungarna har sovmorgon hela veckan ;O)
    Att jag inte är där när de vaknar för jag kunde inte ta ledigt
  27. Medlem sedan
    Aug 2002
    #14
    Pösmunken svarar:
    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?
    ** Vår 24-timmars kryssning med Silja Galaxy på tisdag. Bara vår lilla familj utan måsten och bara massa mys!

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
    ** Egentligen inget mer än att vi måste komma igång ordenligt med vår C-uppsats och det känns ärligt lite jobbigt.
  28. 14
    Pösmunken svarar:
    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?
    ** Vår 24-timmars kryssning med Silja Galaxy på tisdag. Bara vår lilla familj utan måsten och bara massa mys!

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
    ** Egentligen inget mer än att vi måste komma igång ordenligt med vår C-uppsats och det känns ärligt lite jobbigt.
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15

    På a svarar jag...

    Jag ser minst fram emot imorrn. Det blir en rövdag helt enkelt. Rakt igenom. Jag ser mer fram emot resten av veckan.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  30. 15
    På a svarar jag... Jag ser minst fram emot imorrn. Det blir en rövdag helt enkelt. Rakt igenom. Jag ser mer fram emot resten av veckan.
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16
    >Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?

    Leedighet! Äntligen sportlov.

    >Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?

    Att köra fyrtio mil i morgon utan någon reservchaufför att turas om med. Vi skulle åkt idag egentligen, hela familjen. Men minstingen kräktes en gång i timmen från midnatt till morgonkvisten, så vi skickade iväg halva familjen + morfar i morse och stannade hemma för att kräkas färdigt och sova ut för att kunna köra i morgon i stället. Men hon verkar frisk nu, så det kan nog bli en mysig bilresa på tu man hand ändå.
  32. 16
    >Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?

    Leedighet! Äntligen sportlov.

    >Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?

    Att köra fyrtio mil i morgon utan någon reservchaufför att turas om med. Vi skulle åkt idag egentligen, hela familjen. Men minstingen kräktes en gång i timmen från midnatt till morgonkvisten, så vi skickade iväg halva familjen + morfar i morse och stannade hemma för att kräkas färdigt och sova ut för att kunna köra i morgon i stället. Men hon verkar frisk nu, så det kan nog bli en mysig bilresa på tu man hand ändå.
  33. Medlem sedan
    Jun 2001
    #17
    På onsdag åker jag till Wien på konferens med jobbet, det ser jag fram emot. På tisdag är jag i skolan och ska göra en intervju, den ska helst hinnas skrivas ut för en vetenskaplig analys. Det ser jag inte fram emot för det lär jag inte hinna.
  34. 17
    På onsdag åker jag till Wien på konferens med jobbet, det ser jag fram emot. På tisdag är jag i skolan och ska göra en intervju, den ska helst hinnas skrivas ut för en vetenskaplig analys. Det ser jag inte fram emot för det lär jag inte hinna.
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Ser mest fram emot fredagen. För att det då är helg liksom.
    Ser minst fram emot att jag måste kasta mig direkt till jobbet efter mitt läkarbesök imorgon, jag brukar behöva samla mig lite då...
  36. 18
    Ser mest fram emot fredagen. För att det då är helg liksom.
    Ser minst fram emot att jag måste kasta mig direkt till jobbet efter mitt läkarbesök imorgon, jag brukar behöva samla mig lite då...
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19
    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?
    - att det kommer en ny helg

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
    - att man måste jobba
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  38. 19
    Vad ser ni fram emot mest i veckan som kommer?
    - att det kommer en ny helg

    Vad ser ni inte fram emot alls i veckan som kommer?
    - att man måste jobba
  39. Medlem sedan
    Feb 1999
    #20
    Vad ska du skriva om? *nyfiken i en strut*
  40. 20
    Vad ska du skriva om? *nyfiken i en strut*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ok, tar sats inför veckan.....
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 09:06
  2. Planeringen inför veckan som kommer
    By The Perny in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 10:01
  3. Laddar inför veckan nu.
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 19:41
  4. Tar satts inför veckan
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 19:18
  5. Matfunderingar inför veckan
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 15:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar