Alve har börjat krypa
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Alve har börjat krypa

    precis idag på sin 8-månaders dag. Ella tittade nyfiket på honom och verkar vara på gång också, . Ska bli så härligt ( och intensivt ) att ha krypbarn i huset igen!
  2. 1
    Alve har börjat krypa precis idag på sin 8-månaders dag. Ella tittade nyfiket på honom och verkar vara på gång också, . Ska bli så härligt ( och intensivt ) att ha krypbarn i huset igen!
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Va härligt ! Oj, vad du kommer få jaga sen . Jag tycker jag har nog med en som pillar på allt, vet inte vad jag skulle göra med två .
  4. 2
    Va härligt ! Oj, vad du kommer få jaga sen . Jag tycker jag har nog med en som pillar på allt, vet inte vad jag skulle göra med två .
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Ja, det lär ju bli livat!
    Hannah åker fortfarande mest baklänges på magen, utan mål och riktning, men hon har gjort bra försök på framåtfronten och faktiskt fått till några cm förflyttning framåt. Oftast blir det magplask ganska snart.
  6. 3
    Ja, det lär ju bli livat!
    Hannah åker fortfarande mest baklänges på magen, utan mål och riktning, men hon har gjort bra försök på framåtfronten och faktiskt fått till några cm förflyttning framåt. Oftast blir det magplask ganska snart.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Visst är det mysigt. Nu kryper inte Sandra riktiga krypsteg mer än 3-4 i taget och ålar så fort hon ska längre sträckor men hon har blivit snabb som rackarns och terränggående. Det behöver inte vara platt för att hon ska ta sig fram längre.

    Baksidan är att jag nu plockar saker ur munnen på henne hela tiden. Det mesta är helt harmlöst, ludd, smulor, o s v men man måste ju kolla Sen har hon även kommit den smärtsamma fasen då hon börjat ställa sig mot det mesta och inte riktigt behärskar det. Nåja, de brukar ju lära sig fort
  8. 4
    Visst är det mysigt. Nu kryper inte Sandra riktiga krypsteg mer än 3-4 i taget och ålar så fort hon ska längre sträckor men hon har blivit snabb som rackarns och terränggående. Det behöver inte vara platt för att hon ska ta sig fram längre.

    Baksidan är att jag nu plockar saker ur munnen på henne hela tiden. Det mesta är helt harmlöst, ludd, smulor, o s v men man måste ju kolla Sen har hon även kommit den smärtsamma fasen då hon börjat ställa sig mot det mesta och inte riktigt behärskar det. Nåja, de brukar ju lära sig fort

Liknande trådar

  1. Alexander har börjat "krypa"!
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 11:14
  2. Alve?
    By IceDarling in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 22:02
  3. Alve?
    By Louisen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 20:04
  4. Krypa eller inte krypa?
    By Caixa in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 10:28
  5. Bianca har börjat krypa!
    By Eleonor m Cesar & Bianca in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 19:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar