Mammahaj - bröllopsresa?
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Mammahaj - bröllopsresa?

    Hehe...Det är i princip oftast bara tidigt på morgonen jag får utrymme att sitta vid datorn och skriva och ibland blir det lite tokigt. I alla fall undrar jag om det är planerat någon bröllopsresa för er del Mammahaj och i sådana fall vart ni ska?
  2. 1
    Mammahaj - bröllopsresa? Hehe...Det är i princip oftast bara tidigt på morgonen jag får utrymme att sitta vid datorn och skriva och ibland blir det lite tokigt. I alla fall undrar jag om det är planerat någon bröllopsresa för er del Mammahaj och i sådana fall vart ni ska?
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2

    ja vi har planerat in en vecka på all inclusive hotell i Nessebar, Bulgarien. Ska bli underbart skönt. Tror att det blir lagom med stress när man har allt på ett ställe så att säga.
    När vi reser annars brukar det bli fart och fläng och en massa utflykter och grejjer men nu ser ju livet lite annorlunda ut så det bler en semester i lugnets tecken.

    Majas mormor och låssas morfar följer också med så vi får lite barnvakt
  4. 2

    ja vi har planerat in en vecka på all inclusive hotell i Nessebar, Bulgarien. Ska bli underbart skönt. Tror att det blir lagom med stress när man har allt på ett ställe så att säga.
    När vi reser annars brukar det bli fart och fläng och en massa utflykter och grejjer men nu ser ju livet lite annorlunda ut så det bler en semester i lugnets tecken.

    Majas mormor och låssas morfar följer också med så vi får lite barnvakt

Liknande trådar

  1. Mammahaj!
    By Nenwood in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 08:57
  2. mammahaj se hit!
    By mallaa in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 08:50
  3. Bröllopsresa
    By Anonym in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-22, 14:57
  4. Bröllopsresa!?
    By Tiger-Kanin in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 18:03
  5. Vår bröllopsresa...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 16:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar