Testat positivt
_1111 Novemberbarn
  1. Nr 2 i magen
    #1

    Testat positivt

    Hej!
    Verkar som att jag får ansluta mig till den här gruppen. Hade sista mens 1/2, ägglossning 12/2, kort cykel på 25 dagar så borde bli bf 8/11 tror jag. Testade positivt i lördags. Mår illa, som att jag är konstant bakis ungefär. Mådde knappt illa alls när jag väntade min dotter. Fler som mår illa redan?

    Lite jobbig tid det här när det är ett evigt spanande i toan efter blod tycker jag... Men häftigt att det återigen växer ett litet liv i mig.

    Väljer att vara anonym ett tag, men kommer säkert att glömma att kryssa i den där rutan .
    Kram och hoppas att den här gruppen snart kommer krylla av magar och mammor!
  2. 1
    Testat positivt Hej!
    Verkar som att jag får ansluta mig till den här gruppen. Hade sista mens 1/2, ägglossning 12/2, kort cykel på 25 dagar så borde bli bf 8/11 tror jag. Testade positivt i lördags. Mår illa, som att jag är konstant bakis ungefär. Mådde knappt illa alls när jag väntade min dotter. Fler som mår illa redan?

    Lite jobbig tid det här när det är ett evigt spanande i toan efter blod tycker jag... Men häftigt att det återigen växer ett litet liv i mig.

    Väljer att vara anonym ett tag, men kommer säkert att glömma att kryssa i den där rutan .
    Kram och hoppas att den här gruppen snart kommer krylla av magar och mammor!
  3. Anonym ett tag till
    #2
    Grattis
  4. 2
    Grattis
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Va roligt GRATTIS
    Hoppas verkligen att jag oxå hamnar här. Ska testa imorgon...tror jag.
    Har gått genom ivf och har bim idag o inget blod än så länge. Detta e vårt tredje försök. Håll tummarna. jag VILL stanna här
    Kram på er alla
  6. 3
    Va roligt GRATTIS
    Hoppas verkligen att jag oxå hamnar här. Ska testa imorgon...tror jag.
    Har gått genom ivf och har bim idag o inget blod än så länge. Detta e vårt tredje försök. Håll tummarna. jag VILL stanna här
    Kram på er alla
  7. kanske 4:a
    #4
    Grattis vad roligt!
  8. 4
    Grattis vad roligt!
  9. Liten nr 1
    #5
    Grattis jag tillhör denna grupp med men med två missfall i bagaget så vill jag vara anonym lite till jag gjorde en tråd inna som heter hoppas kanske eftersom jag var så osäker på att jag verkligen var gravid men idag var jag hos Barnmoskan i mitt område och gjorde gravtest som även det sa att jag var gravid så nu är jag här
    OM jag har räknat rätt är jag bf 4/11
  10. 5
    Grattis jag tillhör denna grupp med men med två missfall i bagaget så vill jag vara anonym lite till jag gjorde en tråd inna som heter hoppas kanske eftersom jag var så osäker på att jag verkligen var gravid men idag var jag hos Barnmoskan i mitt område och gjorde gravtest som även det sa att jag var gravid så nu är jag här
    OM jag har räknat rätt är jag bf 4/11
  11. Anonym ett tag till
    #6
    Grattis! Jag har bf den 3/11 om jag räknat rätt så det är nästan samma dag Håller alla tummar att allt går bra för oss allihopa.
  12. 6
    Grattis! Jag har bf den 3/11 om jag räknat rätt så det är nästan samma dag Håller alla tummar att allt går bra för oss allihopa.
  13. Anonym
    #7
    Va kul! Grattis! Då ska vi ha ungefär samtidigt,beräknad till den 8:e är också orolig varje gång jag går på toa,har haft två missfall! Lycka till!!!
  14. 7
    Va kul! Grattis! Då ska vi ha ungefär samtidigt,beräknad till den 8:e är också orolig varje gång jag går på toa,har haft två missfall! Lycka till!!!

Liknande trådar

  1. Jag har oxå testat positivt
    By *LLL* in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 04:41
  2. Ni som testat positivt:
    By Jen- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 14:09
  3. Testat positivt :(
    By jätte anonym in forum Abort
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 21:57
  4. har testat positivt..
    By nervös in forum Många barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 16:09
  5. Ni som testat positivt.......
    By Pixie in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 08:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar