Första täningspasset avklarat
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Första täningspasset avklarat

    SHIT vad skönt.
    Ett friskispass tillsammans med ytterligare en nybliven mamma. säger bara det att det är TUR att man har en hel dos med självironi i kroppen annars hade man nog blivit rätt golvad. höhö. Vi hade förbannat kul!

    Misstänker att träningsvärken inte kommer vara NÅDIG imorgon.
    Men just nu känns det sköööönt i kroppen!
  2. 1
    Första täningspasset avklarat SHIT vad skönt.
    Ett friskispass tillsammans med ytterligare en nybliven mamma. säger bara det att det är TUR att man har en hel dos med självironi i kroppen annars hade man nog blivit rätt golvad. höhö. Vi hade förbannat kul!

    Misstänker att träningsvärken inte kommer vara NÅDIG imorgon.
    Men just nu känns det sköööönt i kroppen!
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Visst är det en skön känsla! Jag tränar friskis sen 1,5 månad tillbaka & första passet skrattade jag hela timmen. Bra träning det oxå.
    Jag tränar 2ggr/vecka & det är fantastiskt skönt.
  4. 2
    Visst är det en skön känsla! Jag tränar friskis sen 1,5 månad tillbaka & första passet skrattade jag hela timmen. Bra träning det oxå.
    Jag tränar 2ggr/vecka & det är fantastiskt skönt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Åh vad härligt det låter! Jag blir faktiskt lite avundsjuk... Så svårt att komma iväg. På vardagarna känns det svårt att få till innan typ kl 20 när båda barnen sover (och då orkar inte jag...) och på helgerna blir det liksom att jag prioriterar annat. Vet inte hur jag ska komma igång... Hoppas det blir lättare när snön smält och det bara går att dra på sig joggingskorna å sticka ut (fast jag skulle nog mer behöva gym än löpning).
  6. 3
    Åh vad härligt det låter! Jag blir faktiskt lite avundsjuk... Så svårt att komma iväg. På vardagarna känns det svårt att få till innan typ kl 20 när båda barnen sover (och då orkar inte jag...) och på helgerna blir det liksom att jag prioriterar annat. Vet inte hur jag ska komma igång... Hoppas det blir lättare när snön smält och det bara går att dra på sig joggingskorna å sticka ut (fast jag skulle nog mer behöva gym än löpning).

Liknande trådar

  1. Första dygnet avklarat
    By cadasi in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-11, 17:44
  2. Första TUL avklarat
    By Naturelle in forum _1007 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 11:42
  3. Första UL:et avklarat :)
    By -Annie- in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 09:46
  4. Första ul avklarat.
    By mirka72 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 16:07
  5. Första BVC avklarat
    By inger73 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar