Plus!
_1111 Novemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Plus!

    Är ny här i detta forumet. Plussade själv i lördags och träffade min bm redan i måndags för ett kort samtal, Känns fortfarande helt overkligt:-)
    Blir vårt andra barn, har en son som fyller två i juli.

    Jag upplever mig mer orolig denna gång, någon som känner detsamma?
  2. 1
    Plus! Är ny här i detta forumet. Plussade själv i lördags och träffade min bm redan i måndags för ett kort samtal, Känns fortfarande helt overkligt:-)
    Blir vårt andra barn, har en son som fyller två i juli.

    Jag upplever mig mer orolig denna gång, någon som känner detsamma?
  3. Liten nr 1
    #2
    Grattis
    Väntar mitt första med 2 missfall i bagaget jag kan bara säga att jag är super nervös.

    Förhoppningsvis går det bra för oss båda *håller yummarna*
  4. 2
    Grattis
    Väntar mitt första med 2 missfall i bagaget jag kan bara säga att jag är super nervös.

    Förhoppningsvis går det bra för oss båda *håller yummarna*
  5. Liten nr 1
    #3
    Grattis
    Väntar mitt första med 2 missfall i bagaget jag kan bara säga att jag är super nervös.

    Förhoppningsvis går det bra för oss båda *håller tummarna*
  6. 3
    Grattis
    Väntar mitt första med 2 missfall i bagaget jag kan bara säga att jag är super nervös.

    Förhoppningsvis går det bra för oss båda *håller tummarna*
  7. Nr 2 i magen
    #4
    Grattis! Vad härligt! Jag är nog snarare mindre orolig. Vad som än händer har jag ju ändå min underbara 3-åring. Vad fort du fick träffa bm. Jag tänkte ringa på fredag.
  8. 4
    Grattis! Vad härligt! Jag är nog snarare mindre orolig. Vad som än händer har jag ju ändå min underbara 3-åring. Vad fort du fick träffa bm. Jag tänkte ringa på fredag.
  9. Medlem sedan
    Mar 2011
    #5
    Ja jag tyckte också att det var tidigt. De har börjat med att ha ett kort samtal precis i början av graviditeten och sen efter ett par veckor inskrivningssamtalet.
    Sen att bm glömde det och gjorde en inskrivning, är en helt annan sak!
  10. 5
    Ja jag tyckte också att det var tidigt. De har börjat med att ha ett kort samtal precis i början av graviditeten och sen efter ett par veckor inskrivningssamtalet.
    Sen att bm glömde det och gjorde en inskrivning, är en helt annan sak!
  11. Anonym
    #6
    Ja jag tyckte också att det var tidigt. De har börjat med att ha ett kort samtal precis i början av graviditeten och sen efter ett par veckor inskrivningssamtalet.
    Sen att bm glömde det och gjorde en inskrivning, är en helt annan sak!
    Jag fick också komma till bm väldigt tidigt, var där igår och pratade om kost och sånt. Sen bokade hon in en tid för inskrivning i april. Kändes faktiskt skönt att träffa någon så tidigt, det känns ju så himla nytt dethär för mig eftersom det är första...
  12. 6
    Ja jag tyckte också att det var tidigt. De har börjat med att ha ett kort samtal precis i början av graviditeten och sen efter ett par veckor inskrivningssamtalet.
    Sen att bm glömde det och gjorde en inskrivning, är en helt annan sak!
    Jag fick också komma till bm väldigt tidigt, var där igår och pratade om kost och sånt. Sen bokade hon in en tid för inskrivning i april. Kändes faktiskt skönt att träffa någon så tidigt, det känns ju så himla nytt dethär för mig eftersom det är första...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar