Ny doft...
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Ny doft...

    Vi har gett grötsmakisar i drygt en vecka och nu börjar en ny doft infinna sig... den nya bajsdoften.
    Jag hade glömt hur jobbigt det var att gå från amningsbajset till matbajset, framför allt doftmässigt. Än så länge är det ingen större skillnad på konsistensen.

    Men det är bara att bita ihop, det är ju bara ett par år det gäller...
    Nu tar vi i alla fall fram refillerna till blöjhinken. För er som har Angelcares blöjhink så kan jag tipsa om att det finns refiller att köpa på nätet som är billigare och tydligen är det mer plast i och tjockare plast. Jag har inte testat själv ännu, men ska beställa i början på nästa månad.
    ****************************** **
    Mamma till Albin född dec-07 och Joel född okt-10
  2. 1
    Ny doft... Vi har gett grötsmakisar i drygt en vecka och nu börjar en ny doft infinna sig... den nya bajsdoften.
    Jag hade glömt hur jobbigt det var att gå från amningsbajset till matbajset, framför allt doftmässigt. Än så länge är det ingen större skillnad på konsistensen.

    Men det är bara att bita ihop, det är ju bara ett par år det gäller...
    Nu tar vi i alla fall fram refillerna till blöjhinken. För er som har Angelcares blöjhink så kan jag tipsa om att det finns refiller att köpa på nätet som är billigare och tydligen är det mer plast i och tjockare plast. Jag har inte testat själv ännu, men ska beställa i början på nästa månad.
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Ja, usch... Vi kallar vår lille för cafébajsaren, för han har en tendens att göra nr2 mitt ibland folk och gärna med dåliga bytesförutsättningar. Den lille filuren. Nu går det inte att smygbyta bland folk längre liksom...
  4. 2
    Ja, usch... Vi kallar vår lille för cafébajsaren, för han har en tendens att göra nr2 mitt ibland folk och gärna med dåliga bytesförutsättningar. Den lille filuren. Nu går det inte att smygbyta bland folk längre liksom...
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Jag vet!! Fast här har vi haft stinkblöjor länge eftersom ersättningen ger otroligt illaluktande blöjor... till och med dagispersonalen har kommenterat. Tror det är det märket vi ger honom men han mår bra, är aldrig förstoppad eller har magknip så vi vill inte byta.
  6. 3
    Jag vet!! Fast här har vi haft stinkblöjor länge eftersom ersättningen ger otroligt illaluktande blöjor... till och med dagispersonalen har kommenterat. Tror det är det märket vi ger honom men han mår bra, är aldrig förstoppad eller har magknip så vi vill inte byta.

Liknande trådar

  1. Doft
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 21:43
  2. Jag är kär i en doft!
    By lifv in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 08:41
  3. Jessicurl - doft?
    By Takato in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 12:40
  4. Saffrans doft!!
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 09:23
  5. Doft-hem...
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar