Fler tänder på G=äter dåligt
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Fler tänder på G=äter dåligt

    Gahhh, när ska det vända eg?? Han har alltid ätit riktigt dåligt vad gäller mat, lite bättre m gröt& helt ok m välling.. Går fortf upp "dåligt" men iaf enl sin kurva. Har fått 2 tänder mitt fram ner, och det är de 2 mitt fram upp som nu bryter igen närsom.. Suck..
    Ser du en människa utan ett leende, ge henne ditt!
  2. 1
    Fler tänder på G=äter dåligt Gahhh, när ska det vända eg?? Han har alltid ätit riktigt dåligt vad gäller mat, lite bättre m gröt& helt ok m välling.. Går fortf upp "dåligt" men iaf enl sin kurva. Har fått 2 tänder mitt fram ner, och det är de 2 mitt fram upp som nu bryter igen närsom.. Suck..
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Här är det samma sak. Han äter uselt när han har tänder på gång och vill amma hela tiden. Han har tre nere och två uppe och jag tror att han är på G att få en fjärde tand därnere. Han har feber nu och gråter hela tiden, utom när han fått Alvedon, då är det lugnt en stund.
  4. 2
    Här är det samma sak. Han äter uselt när han har tänder på gång och vill amma hela tiden. Han har tre nere och två uppe och jag tror att han är på G att få en fjärde tand därnere. Han har feber nu och gråter hela tiden, utom när han fått Alvedon, då är det lugnt en stund.

Liknande trådar

  1. Fler tänder!
    By Wwena in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-06, 21:13
  2. fler som äter dåligt ?
    By Linda&Wilja in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-04, 20:07
  3. fler som äter dåligt
    By Linda_T_M_ in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 21:53
  4. Äter dåligt etc. Tänder?
    By Jenny m Pontus in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 21:43
  5. Fler som äter dåligt?
    By lili in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar