Nån som bor i Umeå
Ordet är fritt
  1. monka
    #1

    Nån som bor i Umeå

    eller omkring.... Bodbyn är ett bra riktmärke. Nån som har ett tips om jobb för en jätteduktig, erfaren undersköterska - och det behöver inte vara vårdjobb. Ekonomisk kunnig, driftig, enormt noggrann....

    Min svägerska är desperat och skriiiiker om hjälp på FB
  2. 1
    Nån som bor i Umeå eller omkring.... Bodbyn är ett bra riktmärke. Nån som har ett tips om jobb för en jätteduktig, erfaren undersköterska - och det behöver inte vara vårdjobb. Ekonomisk kunnig, driftig, enormt noggrann....

    Min svägerska är desperat och skriiiiker om hjälp på FB
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Bodbyn i Umeå? Finns det?
  4. 2
    Bodbyn i Umeå? Finns det?
  5. monka
    #3
    Det är 090 i riktnummer, de bor i Bodbyn och säger att de flyttat till Umeå så jag tror det
  6. 3
    Det är 090 i riktnummer, de bor i Bodbyn och säger att de flyttat till Umeå så jag tror det
  7. monka
    #4
    Dubbelkollade adressen: Bodbyn, umeå...
  8. 4
    Dubbelkollade adressen: Bodbyn, umeå...
  9. monka
    #5
    Mitt emellan Umeå och Sävar fast in mott Bulliden - undrar om man kan förklara det så
  10. 5
    Mitt emellan Umeå och Sävar fast in mott Bulliden - undrar om man kan förklara det så
  11. monka
    #6
    Bullmark hette det, inte Bulliden 's*
  12. 6
    Bullmark hette det, inte Bulliden 's*
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Tyvärr

    är det nog dåligt med vårdjobb i umeå lite pga av att de utbildas en del här men nått borde ju finnas tycker man, annars har jag ingen ide
  14. 7
    Tyvärr är det nog dåligt med vårdjobb i umeå lite pga av att de utbildas en del här men nått borde ju finnas tycker man, annars har jag ingen ide
  15. monka
    #8
    Det var värt ett försök... Hon har sökt 38 jobb sen de flyttade dit i december... hon börjar bli lite less att inget få.
  16. 8
    Det var värt ett försök... Hon har sökt 38 jobb sen de flyttade dit i december... hon börjar bli lite less att inget få.
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9
    som sjuksköterska var det iaf jättelätt att få jobb på sjukhuset, fick typ välja vad jag ville ^^
  18. 9
    som sjuksköterska var det iaf jättelätt att få jobb på sjukhuset, fick typ välja vad jag ville ^^
  19. monka
    #10
    svägerskan är uska och jag vet att hon har bra meriter och bra referenser... men det är nog som vanligt, att vi som är ssk kan välja lite mer än de som är uskor.
  20. 10
    svägerskan är uska och jag vet att hon har bra meriter och bra referenser... men det är nog som vanligt, att vi som är ssk kan välja lite mer än de som är uskor.

Liknande trådar

  1. Umeå
    By Lisen32 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 14:07
  2. pop i umeå?
    By overallsugen in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:25
  3. Me&I i Umeå?
    By Sivan in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 10:43
  4. Nån som bor i umeå?
    By Tezzybump in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:08
  5. KS i Umeå
    By Hjärtat in forum Förlossning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 13:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar