föräldratidning för äldre barn
Förskoleklass (6-års.)
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    föräldratidning för äldre barn

    Hej!
    Undrar bara om någon känner till en tidning som skriver mer om lite äldre barn, 6 år och uppåt? Har prenumerat länge på Vi Föräldrar men tycker de mest skriver om yngre barn. Hade de inte förut en tidning som riktade sig mot även denna målgrupp? Vore tacksam för tips! Pernilla
  2. 1
    föräldratidning för äldre barn Hej!
    Undrar bara om någon känner till en tidning som skriver mer om lite äldre barn, 6 år och uppåt? Har prenumerat länge på Vi Föräldrar men tycker de mest skriver om yngre barn. Hade de inte förut en tidning som riktade sig mot även denna målgrupp? Vore tacksam för tips! Pernilla
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    I Mama finns några sidor varje gång som heter 6-12. Jag ha även engelska tidningen Junior, där är mest artiklar om lite äldre barn, kanske 4-8 år och inte bebisar. Family Living är också blandade åldrar. Men tidning om ännu äldre barn eller tonåringar finns inte alls. Konstigt, man behöver ju mycket tips med tonåringar också...
  4. 2
    I Mama finns några sidor varje gång som heter 6-12. Jag ha även engelska tidningen Junior, där är mest artiklar om lite äldre barn, kanske 4-8 år och inte bebisar. Family Living är också blandade åldrar. Men tidning om ännu äldre barn eller tonåringar finns inte alls. Konstigt, man behöver ju mycket tips med tonåringar också...
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Själv tycker jag att mama är som veckorevyn för vuxna. Larviga artiklar, mycket om kändisar och väldigt lite som är intressant :/ Så jag skulle också bli glad över en tidning kring livet med lite äldre barn!
  6. 3
    Själv tycker jag att mama är som veckorevyn för vuxna. Larviga artiklar, mycket om kändisar och väldigt lite som är intressant :/ Så jag skulle också bli glad över en tidning kring livet med lite äldre barn!
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Familjemagasinet. Det är dessutom gratis, åtminstone de 8 första numren :-)
    http://www.familjemagasinet.se/
  8. 4
    Familjemagasinet. Det är dessutom gratis, åtminstone de 8 första numren :-)
    http://www.familjemagasinet.se/
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Vi Föräldrar kommer ut med en tidning 4 ggr per år tror jag det är. Vi Föräldrar Junior för 6-12 år. Jättebra, synd att den inte kommer oftare..
  10. 5
    Vi Föräldrar kommer ut med en tidning 4 ggr per år tror jag det är. Vi Föräldrar Junior för 6-12 år. Jättebra, synd att den inte kommer oftare..

Liknande trådar

  1. Ni med äldre barn
    By honhan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 16:34
  2. Föräldratidning för äldre barn?
    By pernilla7411 in forum Stora barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-04, 17:32
  3. Äldre barn eller yngre barn?
    By Millis1 in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 08:57
  4. RS och äldre barn
    By jebj in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 19:38
  5. Såg i en föräldratidning...
    By flisis in forum Downs Syndrom
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 16:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar