Hur ångrar jag en vänförfrågan - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #21
    Ja hur kan sånt komma sig?
  2. 21
    Ja hur kan sånt komma sig?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #22
    Jag kan se personens logg nu fastän jag inte ser personen i vänlistan? Känns hur knäppt som helst.
  4. 22
    Jag kan se personens logg nu fastän jag inte ser personen i vänlistan? Känns hur knäppt som helst.
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #23
    Det kanske är så att han eller hon har en öppen logg helt enkelt.
  6. 23
    Det kanske är så att han eller hon har en öppen logg helt enkelt.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #24
    Dök jag upp direkt på din vänlista då?
  8. 24
    Dök jag upp direkt på din vänlista då?
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #25
    Fb är värdo. Jag fick meddelande att du accepterat, men du dyker inte upp på vänlistan. Jag fick också meddelande att vänförfrågan avbrutits. Jag kollade på en person till jag skickat ff till, men där vill jag inte ta bort den. Även där står Avbryt Vänförfrågan under profilbilden längst till väntster. Testa att gå in på personens sida igen och kolla till vänster Står dt verkligen inte Avbryt vänförfrågan där?
  10. 25
    Fb är värdo. Jag fick meddelande att du accepterat, men du dyker inte upp på vänlistan. Jag fick också meddelande att vänförfrågan avbrutits. Jag kollade på en person till jag skickat ff till, men där vill jag inte ta bort den. Även där står Avbryt Vänförfrågan under profilbilden längst till väntster. Testa att gå in på personens sida igen och kolla till vänster Står dt verkligen inte Avbryt vänförfrågan där?
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #26
    Nej, hade inte det innan jag frågade nämligen.
  12. 26
    Nej, hade inte det innan jag frågade nämligen.
  13. mamma_i_norr
    #27
    Hmm.... jag tror vi har gemensam vän på fejjan..
  14. 27
    Hmm.... jag tror vi har gemensam vän på fejjan..
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #28

    Finns mycket skumt

    Jag har några där jag skickat vänförfrågan men inte fått någon bekräftelse. Går jag in på personens sida kan jag läsa hela deras logg, se alla bilder osv. Och deras status dyker upp på min sida men jag kan inte svara eller trycka gilla. Nån gång har jag avbrutit och skickat en ny och då fått bekräftelse ganska fort så jag gissar att det är nån bugg.
  16. 28
    Finns mycket skumt Jag har några där jag skickat vänförfrågan men inte fått någon bekräftelse. Går jag in på personens sida kan jag läsa hela deras logg, se alla bilder osv. Och deras status dyker upp på min sida men jag kan inte svara eller trycka gilla. Nån gång har jag avbrutit och skickat en ny och då fått bekräftelse ganska fort så jag gissar att det är nån bugg.
  17. Medlem sedan
    Feb 2008
    #29
    Jag har uppdaterat och uppdaterat, men du har inte dykt upp. Är jag på din? Ullet ullet, man ska läsa sina meddelanden. Jag skrev i vänff att du INTE skulle svara för att jag testade för att hjälpa dig
  18. 29
    Jag har uppdaterat och uppdaterat, men du har inte dykt upp. Är jag på din? Ullet ullet, man ska läsa sina meddelanden. Jag skrev i vänff att du INTE skulle svara för att jag testade för att hjälpa dig
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #30
    Ingen aning faktiskt, men jag tycker att du kan skicka en vänförfrågan till mig nu, som du inte ångrar sen.
  20. 30
    Ingen aning faktiskt, men jag tycker att du kan skicka en vänförfrågan till mig nu, som du inte ångrar sen.
  21. Medlem sedan
    Nov 2004
    #31
    Har inte fått ngn meddelande.
  22. 31
    Har inte fått ngn meddelande.
  23. Medlem sedan
    Nov 2004
    #32
    Vem? Hur vet du vilka kompisar jag har på fejjan då? Berätta, berätta! Du kan messa mig här..
  24. 32
    Vem? Hur vet du vilka kompisar jag har på fejjan då? Berätta, berätta! Du kan messa mig här..
  25. Medlem sedan
    Nov 2004
    #33
    Men då behöver jag hela ditt namn ju! Messa mig så gör jag det, direkt!
  26. 33
    Men då behöver jag hela ditt namn ju! Messa mig så gör jag det, direkt!
  27. Medlem sedan
    Nov 2004
    #34
    Exakt så är det!
  28. 34
    Exakt så är det!
  29. mamma_i_norr
    #35
    Har messat dig..
  30. 35
    Har messat dig..
  31. Medlem sedan
    Feb 2008
    #36
    Jävla fejan! Jag undrar om det inte är tiden som är lite knasig på fejan. Jag har nog också sett personers logg inann jag ser att de accepterat och nån timmer senare ser jag att de accepterat. Ibland försvinner svar som sen dyker upp igen senare. Undrar om det inte är så illa att personen hann acceptera innan du hann dra tillbaka. Hur det blir med dig och mig får vi avvakta och se. Har vi tur är vi kompisar *s*.
  32. 36
    Jävla fejan! Jag undrar om det inte är tiden som är lite knasig på fejan. Jag har nog också sett personers logg inann jag ser att de accepterat och nån timmer senare ser jag att de accepterat. Ibland försvinner svar som sen dyker upp igen senare. Undrar om det inte är så illa att personen hann acceptera innan du hann dra tillbaka. Hur det blir med dig och mig får vi avvakta och se. Har vi tur är vi kompisar *s*.
  33. Medlem sedan
    Nov 2004
    #37
    Ja ngt är mkt skumt med det där stället minsann.
  34. 37
    Ja ngt är mkt skumt med det där stället minsann.
  35. Medlem sedan
    Feb 2008
    #38
    Du är nu inte vän och ingen ff är skickad. Tror att vi klickade på ta bort och acceptera typ samtidigt så att det tog ut varandra. Sens moral; tänk på saken i två dagar innan du skickar ff. Jag skickar dock en ny till dig nu som du FÅR acceptera om du vill
  36. 38
    Du är nu inte vän och ingen ff är skickad. Tror att vi klickade på ta bort och acceptera typ samtidigt så att det tog ut varandra. Sens moral; tänk på saken i två dagar innan du skickar ff. Jag skickar dock en ny till dig nu som du FÅR acceptera om du vill
  37. Medlem sedan
    Sep 2000
    #39
    Oj, jag trodde att du kunde hela mitt namn? Ska söka upp dig nu, din himla dussinvara i namn betraktat.
  38. 39
    Oj, jag trodde att du kunde hela mitt namn? Ska söka upp dig nu, din himla dussinvara i namn betraktat.
  39. Medlem sedan
    Nov 2004
    #40
    Jag hade funderat länge men inser att det kanske inte var så genomtänkt nej..
  40. 40
    Jag hade funderat länge men inser att det kanske inte var så genomtänkt nej..
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Om jag får en vänförfrågan
    By MaryT* in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-05-15, 13:31
  2. Vänförfrågan på Facebook
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-01-13, 19:31
  3. Vänförfrågan på fb?
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-23, 13:56
  4. Vänförfrågan på FB...
    By Lite anonym in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 03:58
  5. TT vänförfrågan
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 21:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar