Vad kan detta vara?! Gravid igen:)?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Vad kan detta vara?! Gravid igen:)?

    Juhu everyone

    Har en udda fråga..
    Jag vart gravid i januari den 24 dec testa jag postitivt. Fick dock missfall den 30 januari.. Blödde mkt i två dagar.. Testade neg den 1 feb redan.. Sen små blödde jag i ytterliggare tre dagar bara..
    Sen den 18-20 feb fick jag en stegring på äl tester.. Så vi sexade till de..
    Nu står jag här två dagar innan bim.. Har sedan början av denna veckan har jag mått illa stundtals.. Ont i nedre del av ryggen.. Öm i brösten.. Igår torsdag hela dagen hade jag sådan grym mensvärk hela dagen så jag tänkte nu kommer väl mejsel.. Men nä!! Istället vita flytningar med inslag av trådiga flytningar.. O började även ömma bröstvårtor.. Testade mig imorse men neg.. Ska vänta ett par dagar till.. Tyckte de e kostigt med trådiga flytningar.. Ngn som haft trådiga flytning istället för mens o varit gravid?? Hoppas hoppas

    Kram på er alla <3
  2. 1
    Vad kan detta vara?! Gravid igen:)? Juhu everyone

    Har en udda fråga..
    Jag vart gravid i januari den 24 dec testa jag postitivt. Fick dock missfall den 30 januari.. Blödde mkt i två dagar.. Testade neg den 1 feb redan.. Sen små blödde jag i ytterliggare tre dagar bara..
    Sen den 18-20 feb fick jag en stegring på äl tester.. Så vi sexade till de..
    Nu står jag här två dagar innan bim.. Har sedan början av denna veckan har jag mått illa stundtals.. Ont i nedre del av ryggen.. Öm i brösten.. Igår torsdag hela dagen hade jag sådan grym mensvärk hela dagen så jag tänkte nu kommer väl mejsel.. Men nä!! Istället vita flytningar med inslag av trådiga flytningar.. O började även ömma bröstvårtor.. Testade mig imorse men neg.. Ska vänta ett par dagar till.. Tyckte de e kostigt med trådiga flytningar.. Ngn som haft trådiga flytning istället för mens o varit gravid?? Hoppas hoppas

    Kram på er alla <3
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Skrev fel mena 24 januari inte december
  4. 2
    Skrev fel mena 24 januari inte december
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Juhu everyone

    Har en udda fråga..
    Jag vart gravid i januari den 24 dec testa jag postitivt. Fick dock missfall den 30 januari.. Blödde mkt i två dagar.. Testade neg den 1 feb redan.. Sen små blödde jag i ytterliggare tre dagar bara..
    Sen den 18-20 feb fick jag en stegring på äl tester.. Så vi sexade till de..
    Nu står jag här två dagar innan bim.. Har sedan början av denna veckan har jag mått illa stundtals.. Ont i nedre del av ryggen.. Öm i brösten.. Igår torsdag hela dagen hade jag sådan grym mensvärk hela dagen så jag tänkte nu kommer väl mejsel.. Men nä!! Istället vita flytningar med inslag av trådiga flytningar.. O började även ömma bröstvårtor.. Testade mig imorse men neg.. Ska vänta ett par dagar till.. Tyckte de e kostigt med trådiga flytningar.. Ngn som haft trådiga flytning istället för mens o varit gravid?? Hoppas hoppas

    Kram på er alla <3
    Hej.

    Jag fick äl-flytningar (vita/trådiga) strax innan BIM. Tyvärr kom mensen 1½ dag senare. Men jag håller tummarna för dig <3
    Kram
  6. 3
    Juhu everyone

    Har en udda fråga..
    Jag vart gravid i januari den 24 dec testa jag postitivt. Fick dock missfall den 30 januari.. Blödde mkt i två dagar.. Testade neg den 1 feb redan.. Sen små blödde jag i ytterliggare tre dagar bara..
    Sen den 18-20 feb fick jag en stegring på äl tester.. Så vi sexade till de..
    Nu står jag här två dagar innan bim.. Har sedan början av denna veckan har jag mått illa stundtals.. Ont i nedre del av ryggen.. Öm i brösten.. Igår torsdag hela dagen hade jag sådan grym mensvärk hela dagen så jag tänkte nu kommer väl mejsel.. Men nä!! Istället vita flytningar med inslag av trådiga flytningar.. O började även ömma bröstvårtor.. Testade mig imorse men neg.. Ska vänta ett par dagar till.. Tyckte de e kostigt med trådiga flytningar.. Ngn som haft trådiga flytning istället för mens o varit gravid?? Hoppas hoppas

    Kram på er alla <3
    Hej.

    Jag fick äl-flytningar (vita/trådiga) strax innan BIM. Tyvärr kom mensen 1½ dag senare. Men jag håller tummarna för dig <3
    Kram
  7. kanske 4:a
    #4
    Jag har haft både vattniga rikliga flytningar, trådiga äl-flytningar och nästan inga flytningar alls och ändå har mensen kommit. För mig verkar det inte vara något symtom. Iof tror jag ju att jag hade ett tidigt missfall i början av februari och då hade jag rikliga vattninga flytningar innan. Lycka till, jag håller tummarna för att det är gravsymtom för dig!
  8. 4
    Jag har haft både vattniga rikliga flytningar, trådiga äl-flytningar och nästan inga flytningar alls och ändå har mensen kommit. För mig verkar det inte vara något symtom. Iof tror jag ju att jag hade ett tidigt missfall i början av februari och då hade jag rikliga vattninga flytningar innan. Lycka till, jag håller tummarna för att det är gravsymtom för dig!
  9. Medlem sedan
    Nov 2010
    #5
    Någon som vet hur tappen är när man e gravid.. Igår satt min högt upp o va hård idag längre ner o mjuk..
  10. 5
    Någon som vet hur tappen är när man e gravid.. Igår satt min högt upp o va hård idag längre ner o mjuk..
  11. kanske 4:a
    #6
    Jag hittade den här sidan. Hoppas det kan vara till någon hjälp. Kram!

    http://medlem.spray.se/spicegoz/Livmodertappen.html
  12. 6
    Jag hittade den här sidan. Hoppas det kan vara till någon hjälp. Kram!

    http://medlem.spray.se/spicegoz/Livmodertappen.html
  13. Medlem sedan
    Nov 2010
    #7
    Idag är jag en dag på bim +1 testade i eftermiddags men neg.. E inte säker på att min mens kommer som den ska heller?! Ngn som vet hur kom er äl o mens efter tidigt missfall.. Hade äl de. 18-19 fick då utslag på äl.. Igår o idag hat jag kräks.. Samt mina bröstgårdar har fått stora knott liknande.. Skumt.. Tacksam för svar kram<3
  14. 7
    Idag är jag en dag på bim +1 testade i eftermiddags men neg.. E inte säker på att min mens kommer som den ska heller?! Ngn som vet hur kom er äl o mens efter tidigt missfall.. Hade äl de. 18-19 fick då utslag på äl.. Igår o idag hat jag kräks.. Samt mina bröstgårdar har fått stora knott liknande.. Skumt.. Tacksam för svar kram<3

Liknande trådar

  1. Hur ska jag tolka detta, gravid igen??
    By hummlann in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 05:06
  2. kan man vara gravid igen?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 19:45
  3. Kan man vara gravid igen?
    By Med 1åring in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 12:18
  4. Ångest att vara gravid igen...
    By whawha in forum Värme & medkänsla
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 12:24
  5. Jag vill vara gravid igen!!
    By thuja in forum _0607 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 19:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar