Skit och piss dag!
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Skit och piss dag!

    Borde försöka, eller jag försöker, ta mig till graven. Men det går inte!
    Vill inte förstå att det är sant!!

    Min lille pojke ligger är. I joden, nergrävd, ensam, kall
    JAG HATAR DEN, tanken på hans lilla kropp djupfryst under marken.
    Men jag kan inte släppa den.

    Ingen verkar förstå mig heller.
    Morsan bara säger att så ska det vara, Vad fan är det för svar?!

    Men jag söker ingen tröst hos henne, ingen annan heller iofs.
    På onsdag har jag tid hos kuratorn, men jag har inget nytt att säga. Så vad ska det hjälpa?
    Det enda jag vill är att gå tillbaka till den 22 november 2010 och föda en FRISK Younes. Ahhhhhhhh

    Varför vafrör varför

    En riktig skit dag, trots sol och vår i luften.
  2. 1
    Skit och piss dag! Borde försöka, eller jag försöker, ta mig till graven. Men det går inte!
    Vill inte förstå att det är sant!!

    Min lille pojke ligger är. I joden, nergrävd, ensam, kall
    JAG HATAR DEN, tanken på hans lilla kropp djupfryst under marken.
    Men jag kan inte släppa den.

    Ingen verkar förstå mig heller.
    Morsan bara säger att så ska det vara, Vad fan är det för svar?!

    Men jag söker ingen tröst hos henne, ingen annan heller iofs.
    På onsdag har jag tid hos kuratorn, men jag har inget nytt att säga. Så vad ska det hjälpa?
    Det enda jag vill är att gå tillbaka till den 22 november 2010 och föda en FRISK Younes. Ahhhhhhhh

    Varför vafrör varför

    En riktig skit dag, trots sol och vår i luften.
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Jag förstår dig. Ibland är det jättejobbigt att gå till kyrkogården men det känns väldigt skönt när man väl har gjort det. Den 10 ska vi dit igen, då skulle Casper ha blivit 5 månader.

    Jag och min sambo går till en kurator varannan vecka. Ibland så vet man inte vad man ska säga, ibland handlar det mest om min sambo och ibland om bara mig. Men det brukar alltid komma upp tankar när man väl är där och det känns faktiskt skönt när man har varit där.

    Kram
  4. 2
    Jag förstår dig. Ibland är det jättejobbigt att gå till kyrkogården men det känns väldigt skönt när man väl har gjort det. Den 10 ska vi dit igen, då skulle Casper ha blivit 5 månader.

    Jag och min sambo går till en kurator varannan vecka. Ibland så vet man inte vad man ska säga, ibland handlar det mest om min sambo och ibland om bara mig. Men det brukar alltid komma upp tankar när man väl är där och det känns faktiskt skönt när man har varit där.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3
    Hej! Hoppas att du mår bättre idag. Ta det lungt och ta hand om dig. Du kommer till graven så småningom. Jag har också haft en pojke som begravdes. Han var bara 11 dagar gammalt. Ibland är livet riktigt skit. Som sagt hoppas att du mår bättre idag.
    Kram
    Carolina
  6. 3
    Hej! Hoppas att du mår bättre idag. Ta det lungt och ta hand om dig. Du kommer till graven så småningom. Jag har också haft en pojke som begravdes. Han var bara 11 dagar gammalt. Ibland är livet riktigt skit. Som sagt hoppas att du mår bättre idag.
    Kram
    Carolina
  7. Medlem sedan
    Sep 2010
    #4
    Ja Carolina, det är bättre. Redan när jag postat inlägget och gråtit av mig en stund vart det bättre. Det är det som är så bra med internet, jag behöver inte ta hänsyn till "mottagaren", nackdelen är ju att ingen ser hur fort det går över. Men detta inlägg var mest för min egen skull och för Younes. Bara för att visa öppet att han inte är glömd.
    Tack du också, Angel love
    Kram
  8. 4
    Ja Carolina, det är bättre. Redan när jag postat inlägget och gråtit av mig en stund vart det bättre. Det är det som är så bra med internet, jag behöver inte ta hänsyn till "mottagaren", nackdelen är ju att ingen ser hur fort det går över. Men detta inlägg var mest för min egen skull och för Younes. Bara för att visa öppet att han inte är glömd.
    Tack du också, Angel love
    Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Jag kännde och tänkte precis samma sak, att han ligger ensam i kalla jorden, men jag kan bara säga att tiilåt dej att tänk och känn som du gör, och ingen som inte har förlorat ett barn kan förstå hur vi tänker och känner, min stora hjälp var att skriva här. Många kramar till dej

    Åsa mamma till

    Sandra F-99 Douglas F-070306 D-070307
    Nova F-090108
  10. 5
    Jag kännde och tänkte precis samma sak, att han ligger ensam i kalla jorden, men jag kan bara säga att tiilåt dej att tänk och känn som du gör, och ingen som inte har förlorat ett barn kan förstå hur vi tänker och känner, min stora hjälp var att skriva här. Många kramar till dej

    Åsa mamma till

    Sandra F-99 Douglas F-070306 D-070307
    Nova F-090108

Liknande trådar

  1. Inatt är det piss å pest å skit
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-25, 07:15
  2. Blä och piss och förbannade skit.. :-(
    By Vikctoria in forum Ordet är fritt
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2010-11-29, 23:11
  3. Skit piss o pannkaka
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-09, 14:29
  4. Skit och piss
    By Minchi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 08:21
  5. Piss å skit dag, blä!
    By Pehtra med Jesper & Julia in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 20:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar