MVC
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    MVC

    När har/ska ni kontakta MVC??

    Senast gjorde jag det i vecka 7 eller däromkring, men det är nästan 8 år sedan!!
    Det känns som det har hänt så mycket sedan dess så när bör man kontakta MVC??
    Någon som vet??
    Behandla andra som du själv bli behandlad.

    Min blogg: http://jeswi.blogspot.com
  2. 1
    MVC När har/ska ni kontakta MVC??

    Senast gjorde jag det i vecka 7 eller däromkring, men det är nästan 8 år sedan!!
    Det känns som det har hänt så mycket sedan dess så när bör man kontakta MVC??
    Någon som vet??
  3. Nr 2 i magen
    #2
    Jag ringde i fredags. När jag tog ut spiralen sa hon att man kunde ringa direkt när man plussat. Fick en tid den 29:e, då är jag i v.8 eller nåt. Det är väl olika rutiner på olika mvc hur långt gången man ska vara innan de skriver in en. Så jag skulle ringa på en gång.
  4. 2
    Jag ringde i fredags. När jag tog ut spiralen sa hon att man kunde ringa direkt när man plussat. Fick en tid den 29:e, då är jag i v.8 eller nåt. Det är väl olika rutiner på olika mvc hur långt gången man ska vara innan de skriver in en. Så jag skulle ringa på en gång.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Jag ringde dem direkt idag, efter att jag fått veta. Lika bra så har man det gjort. Jag ska dit på hälsosamtal nästa torsdag!
  6. 3
    Jag ringde dem direkt idag, efter att jag fått veta. Lika bra så har man det gjort. Jag ska dit på hälsosamtal nästa torsdag!
  7. Anonym
    #4
    Jag tänkte nog ringa när jag e i vecka 8-9 o boka tid för inskrivning på mvc. Men det e jag det. De brukar tycka att det e sent att ringa då vet jag men jag vill att det ska ha gått några veckor så att man närmar sig vecka 12.
    Egentligen har jag hört att de vill att man ringer så fort man testat positivt.
  8. 4
    Jag tänkte nog ringa när jag e i vecka 8-9 o boka tid för inskrivning på mvc. Men det e jag det. De brukar tycka att det e sent att ringa då vet jag men jag vill att det ska ha gått några veckor så att man närmar sig vecka 12.
    Egentligen har jag hört att de vill att man ringer så fort man testat positivt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar