Det verkar som att jag plussade idag!!
_1111 Novemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Det verkar som att jag plussade idag!!

    Hej!

    Vi har försökt ett bra tag och trodde att det var helt kört för en tid framöver. Men det verkar som att jag trots allt plussade idag! Ett testa-tidigt-test (jag fick inte tag på något annat i mataffären) som gav positivt nästan direkt...

    Ska testa med ett annat på måndag för att vara säker innan jag ropar hej.... Men herregud så häftigt om det skulle vara så!!!!!
  2. 1
    Det verkar som att jag plussade idag!! Hej!

    Vi har försökt ett bra tag och trodde att det var helt kört för en tid framöver. Men det verkar som att jag trots allt plussade idag! Ett testa-tidigt-test (jag fick inte tag på något annat i mataffären) som gav positivt nästan direkt...

    Ska testa med ett annat på måndag för att vara säker innan jag ropar hej.... Men herregud så häftigt om det skulle vara så!!!!!
  3. Anonym
    #2
    ...har kollat lite med gravkalendern som finns här på sidan och det verkar som att det preliminära datumet är den 5 november! En knapp vecka efter vårt första barn...
  4. 2
    ...har kollat lite med gravkalendern som finns här på sidan och det verkar som att det preliminära datumet är den 5 november! En knapp vecka efter vårt första barn...
  5. Anonym
    #3
    Grattis!! Välkommen till den här gruppen. Kom ihåg att ett streck är alltid ett streck även om det e svagt, så du ÄR gravid!!!
  6. 3
    Grattis!! Välkommen till den här gruppen. Kom ihåg att ett streck är alltid ett streck även om det e svagt, så du ÄR gravid!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Jo testade med ett digitalt test idag och det var också positivt!! Tjoho!!
  8. 4
    Jo testade med ett digitalt test idag och det var också positivt!! Tjoho!!

Liknande trådar

  1. Jag plussade idag! :)
    By tel005 in forum _1209 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-21, 20:46
  2. plussade idag
    By ~Susanna~ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-15, 14:59
  3. Plussade idag!
    By saramara in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 20:07
  4. plussade idag!
    By Virriga Vimsa in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 09:41
  5. jag plussade idag!!!
    By -AlmA- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 22:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar