SAGA orättvisst den där pallen har
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    SAGA orättvisst den där pallen har

    jag suktat efter sedan den kom i höstas, jag har kämpat så att få tag i en tom bad en fixa åt Jessica där nere i Stavanger men de var slut där med:-) så får du tag i en... Orättvisst, jag har hört att den ska komma i svart och vit färgsättning nästa gång men jag vill ha den färgglada... Som passar min skämskudde:-) Fast eg ska man nog ha nått som kontrasterar... Trist du inte tycker mina saker är fina... fast gällande pallen har vi samma smak du och jag och tusen till:-)

    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    SAGA orättvisst den där pallen har jag suktat efter sedan den kom i höstas, jag har kämpat så att få tag i en tom bad en fixa åt Jessica där nere i Stavanger men de var slut där med:-) så får du tag i en... Orättvisst, jag har hört att den ska komma i svart och vit färgsättning nästa gång men jag vill ha den färgglada... Som passar min skämskudde:-) Fast eg ska man nog ha nått som kontrasterar... Trist du inte tycker mina saker är fina... fast gällande pallen har vi samma smak du och jag och tusen till:-)

  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Här är den svarta, tydligen enfärgad... Men den färgglada är ju underbar...

  4. 2
    Här är den svarta, tydligen enfärgad... Men den färgglada är ju underbar...

  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Jag borde ha köpt de jag såg på Å här i stan, och traderat, verkar det som! Nu har de svarta, inte alls lika fina.
  6. 3
    Jag borde ha köpt de jag såg på Å här i stan, och traderat, verkar det som! Nu har de svarta, inte alls lika fina.

Liknande trådar

  1. livet är orättvisst
    By Ginis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-26, 11:04
  2. SAGA!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-19, 20:05
  3. SAGA!
    By Pernilla_utan_röv in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-07, 21:08
  4. Vad är pallen...
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-20, 12:30
  5. Sitta på pallen
    By anonymt namn in forum Barn som yrke
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 18:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar