Hoppas att få stanna här
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Hoppas att få stanna här

    Efter tredje IVF försöket där dom andra två ledde till missfall hoppas jag nu att få stanna kvar hela tiden ut. Vågar inte slappna av o va lycklig ännu över att jag e gravid men förhoppningsvis kan jag väl det snart.
    Första missfallet blev redan i v5 bara ett par dagars lycka över att ha fått ett plus.
    Andra missfallet va ett som dom sa "ovanligare missfall". I v8 fick jag lite blödningar o efter ett dygn fick jag förvärkar...födde ut "skrutten" som låg i sin säck...sen nya värkar o ut med moderkakan. Därefter hade jag eftervärkar i ett dygn. Enda förklaringen e att moderkakan antagligen släppte eller nåt. Detta tog ganska hårt psykiskt såklart men nu har vi gått genom en tredje behandling o fått positivt i tisdags. Har sedan dess haft små små pyttesmå rosa eller bruna flytningar/blödningar. Bara några droppar under flera timmar. Hoppas de bara e genombrottsblödningar eller va de nu kallas när mensen egentligen skulle komma o att de snart slutar igen.
    Detta e min mans första egna barn om de lyckas.
    Hoppas att de lyckas denna gången
    Grattis o lycka till alla ni andra här inne
    Kram
  2. 1
    Hoppas att få stanna här Efter tredje IVF försöket där dom andra två ledde till missfall hoppas jag nu att få stanna kvar hela tiden ut. Vågar inte slappna av o va lycklig ännu över att jag e gravid men förhoppningsvis kan jag väl det snart.
    Första missfallet blev redan i v5 bara ett par dagars lycka över att ha fått ett plus.
    Andra missfallet va ett som dom sa "ovanligare missfall". I v8 fick jag lite blödningar o efter ett dygn fick jag förvärkar...födde ut "skrutten" som låg i sin säck...sen nya värkar o ut med moderkakan. Därefter hade jag eftervärkar i ett dygn. Enda förklaringen e att moderkakan antagligen släppte eller nåt. Detta tog ganska hårt psykiskt såklart men nu har vi gått genom en tredje behandling o fått positivt i tisdags. Har sedan dess haft små små pyttesmå rosa eller bruna flytningar/blödningar. Bara några droppar under flera timmar. Hoppas de bara e genombrottsblödningar eller va de nu kallas när mensen egentligen skulle komma o att de snart slutar igen.
    Detta e min mans första egna barn om de lyckas.
    Hoppas att de lyckas denna gången
    Grattis o lycka till alla ni andra här inne
    Kram
  3. Anonym
    #2
    Låter väldigt jobbigt allt som du har gått igenom. Blir så ledsen när jag läser det. Jag ska hålla tummarna för dej att d går vägen denna gång.
  4. 2
    Låter väldigt jobbigt allt som du har gått igenom. Blir så ledsen när jag läser det. Jag ska hålla tummarna för dej att d går vägen denna gång.
  5. Nr 2 i magen
    #3
    Vilken jobbig "bebisresa" du har haft hitills. Förstår att du inte vill ta ut någon glädje i förskott, men hoppas att du får behålla det lilla livet denna gång. Kram!
  6. 3
    Vilken jobbig "bebisresa" du har haft hitills. Förstår att du inte vill ta ut någon glädje i förskott, men hoppas att du får behålla det lilla livet denna gång. Kram!

Liknande trådar

  1. Hoppas på att få stanna här...
    By Lisabet in forum _1106 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-10, 13:48
  2. hoppas få stanna här
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 07:41
  3. Hoppas få stanna här
    By snowwhite in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 18:27
  4. hej hoppas att jag får stanna här
    By madde1 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 16:48
  5. Hoppas få stanna här!
    By Tiddelipom in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 09:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar