2:a på G
_1111 Novemberbarn
  1. Anonym
    #1

    2:a på G

    Fick ett efterlängtat plus i fredags! Det känns fortfarande helt overkligt, precis som förra gången. Förutom utebliven mens har jag ju inget mer bevis än ett horisontellt blått streck.

    Eftersom vi försökt mer eller mindre i ett år hade jag på att-göra-listan att kontakta vården för utredning om det inte blev något den här gången. Snacka om att få positivt besked i grevens tid. Tack och lov att man verkar slippa den karusellen!

    3/11 är det sagt, men sist fick jag flyttas fram 2 v, så vi får väl ta det där med BF med en nypa salt nu också...

    Grattis till er andra! Ska bli kul att hänga med här en sväng till! Hoppas att alla blir kvar hela vägen!
  2. 1
    2:a på G Fick ett efterlängtat plus i fredags! Det känns fortfarande helt overkligt, precis som förra gången. Förutom utebliven mens har jag ju inget mer bevis än ett horisontellt blått streck.

    Eftersom vi försökt mer eller mindre i ett år hade jag på att-göra-listan att kontakta vården för utredning om det inte blev något den här gången. Snacka om att få positivt besked i grevens tid. Tack och lov att man verkar slippa den karusellen!

    3/11 är det sagt, men sist fick jag flyttas fram 2 v, så vi får väl ta det där med BF med en nypa salt nu också...

    Grattis till er andra! Ska bli kul att hänga med här en sväng till! Hoppas att alla blir kvar hela vägen!
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Grattis Grattis
    Vad kul för er.
    Lycka till
  4. 2
    Grattis Grattis
    Vad kul för er.
    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Grattis!!
  6. 3
    Grattis!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2011
    #4
    Grattis!!! Ja,visst känns det overkligt Jag har faktiskt känt mig gravid men inte riktigt trott att det var så förens jag testade, och då fick jag ännu mer gravidsymptom :-D
  8. 4
    Grattis!!! Ja,visst känns det overkligt Jag har faktiskt känt mig gravid men inte riktigt trott att det var så förens jag testade, och då fick jag ännu mer gravidsymptom :-D
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Grattis...va kul Skönt att slippa gå genom behandlingar o allt de där. Lycka till
  10. 5
    Grattis...va kul Skönt att slippa gå genom behandlingar o allt de där. Lycka till
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Samma här, symtomen kom som ett brev på posten, nu är jag hur gravid som helst!!!
  12. 6
    Samma här, symtomen kom som ett brev på posten, nu är jag hur gravid som helst!!!
  13. Nr 2 i magen
    #7
    Grattis!
    Här kom symptomen typ innan jag testade.

    Skönt att ni slapp utredning!
  14. 7
    Grattis!
    Här kom symptomen typ innan jag testade.

    Skönt att ni slapp utredning!
  15. Anonym
    #8
    Grattis till graviditeten! Jobbigt att ni försökt så länge. Men det e vanligt att det blir när man nästan "gett upp" för att kroppen slappnar av då o så blir man gravid. Jag har oxå flyttats hit o dit på ultraljudet, minst ett par dagar varje gång. Men mitt bf enligt sista mens är 1 nov.
  16. 8
    Grattis till graviditeten! Jobbigt att ni försökt så länge. Men det e vanligt att det blir när man nästan "gett upp" för att kroppen slappnar av då o så blir man gravid. Jag har oxå flyttats hit o dit på ultraljudet, minst ett par dagar varje gång. Men mitt bf enligt sista mens är 1 nov.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar