Hej min familj.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Hej min familj.

    För jag har ingen annan den här veckan, mannen är i Kina och jag är trött på mina barn.

    Däremot har jag tydligen en barbiebil, campingmodellen, i 80 000 bitar under matsalsbordet, det var intressant. Att ett så litet barn kan hinna så mycket på så kort tid... (läs: medans jag knöt skorna)

    Så... Imorgon är jag ledig. Ska jag pilla navelludd eller klyva ved eller städa eller handla? Jag tror jag måste handla planteringsjord i alla fall, det kliar i fröpåseuppslitningsfingret!
  2. 1
    Hej min familj. För jag har ingen annan den här veckan, mannen är i Kina och jag är trött på mina barn.

    Däremot har jag tydligen en barbiebil, campingmodellen, i 80 000 bitar under matsalsbordet, det var intressant. Att ett så litet barn kan hinna så mycket på så kort tid... (läs: medans jag knöt skorna)

    Så... Imorgon är jag ledig. Ska jag pilla navelludd eller klyva ved eller städa eller handla? Jag tror jag måste handla planteringsjord i alla fall, det kliar i fröpåseuppslitningsfingret!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Så frön, mina frön har redan kommit upp, har mängder av chili och paprika och endast tre ynka physsalis som kommit upp..
  4. 2
    Så frön, mina frön har redan kommit upp, har mängder av chili och paprika och endast tre ynka physsalis som kommit upp..
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Laga barbibil låter det som du ska göra imorgon?

    Annars är det kul att städa har jag hört berättas för mig... har aldrig riktigt förstått det själv
  6. 3
    Laga barbibil låter det som du ska göra imorgon?

    Annars är det kul att städa har jag hört berättas för mig... har aldrig riktigt förstått det själv
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Köp jord, så fröer, och sitt sen och pilla navelludd medans du tittar på krukorna och väntar på att nåt ska växa upp...
  8. 4
    Köp jord, så fröer, och sitt sen och pilla navelludd medans du tittar på krukorna och väntar på att nåt ska växa upp...
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Jag sysslar inte längre med grönsaksodling, endast blommor.
  10. 5
    Jag sysslar inte längre med grönsaksodling, endast blommor.
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    Nehe, den där barbiebilen får nog....återvinnas. Plast, hård.
  12. 6
    Nehe, den där barbiebilen får nog....återvinnas. Plast, hård.
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Mhm, mycket bra förslag! Tack!
  14. 7
    Mhm, mycket bra förslag! Tack!
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Jag är full av goda idéer.
  16. 8
    Jag är full av goda idéer.

Liknande trådar

  1. Båt för familj?
    By Winx 49 in forum Resesnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 13:01
  2. Om vi tar en familj
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 13:57
  3. Vad gör er familj just nu?
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 19:09
  4. En familj på J
    By -Surra- in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 17:11
  5. Vad gör ni i din familj just nu?
    By -miapia- in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 22:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar