Blöder ni?
_1102 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Blöder ni?

    Hur har ni det med blodandet (avslaget som det så fint kallas)?

    Efter fyra veckor blöder jag inte dagligen, men ibland kommer det en del för att sen vara lugnt i några dagar. Blodet som kommer är ljust rött, borde det inte vara mörkt kan jag tycka????
  2. 1
    Blöder ni? Hur har ni det med blodandet (avslaget som det så fint kallas)?

    Efter fyra veckor blöder jag inte dagligen, men ibland kommer det en del för att sen vara lugnt i några dagar. Blodet som kommer är ljust rött, borde det inte vara mörkt kan jag tycka????
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Slutade blöda helt efter 3 veckor. De sista dagarna blödde jag lite då och då, ibland klarrött blod, och ibland brunt.
  4. 2
    Slutade blöda helt efter 3 veckor. De sista dagarna blödde jag lite då och då, ibland klarrött blod, och ibland brunt.
  5. Bebis i feb..
    #3
    Jag blöder just inget längre men ibland efter att jag duschat upptäcker jag att det plötsligt kommit en störtflod men det är mörkt blod och beror väl på värmen. Blödningen har varit lindrigare den här gången men det kom ut mycket på bb så det kanske "blödde av sig" då.
  6. 3
    Jag blöder just inget längre men ibland efter att jag duschat upptäcker jag att det plötsligt kommit en störtflod men det är mörkt blod och beror väl på värmen. Blödningen har varit lindrigare den här gången men det kom ut mycket på bb så det kanske "blödde av sig" då.
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Jag blöder efter 3v fortfarande en hel del, ganska klarrött blod. Har också funderat på hur länge det är normalt, då jag har för mig att det övergick till brunt snabbare förra gången.
  8. 4
    Jag blöder efter 3v fortfarande en hel del, ganska klarrött blod. Har också funderat på hur länge det är normalt, då jag har för mig att det övergick till brunt snabbare förra gången.
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Hej! Tittar in från Januari-gruppen! Jag har fått mig en februari bebis (men var beräknad 21/1 så jag brukar surra där). Vill bara svara att jag fortfarande efter dryga 5 v blöder varje dag, inte mycket, det räcker med trosskydd. Jag blev snittad, men avslag har man ju ändå!
  10. 5
    Hej! Tittar in från Januari-gruppen! Jag har fått mig en februari bebis (men var beräknad 21/1 så jag brukar surra där). Vill bara svara att jag fortfarande efter dryga 5 v blöder varje dag, inte mycket, det räcker med trosskydd. Jag blev snittad, men avslag har man ju ändå!
  11. Anonym
    #6
    Tack för era svar.
    Intressant att höra att det är lite olika!
  12. 6
    Tack för era svar.
    Intressant att höra att det är lite olika!
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    jag har fortfarande efter 2 månader ljust ljust blod
  14. 7
    jag har fortfarande efter 2 månader ljust ljust blod
  15. Anonym
    #8
    Jag blöder nån gång ibland fortfarande, framför allt när jag ansträngt mig och lyft tunga saker.

    Tack för ditt svar.
  16. 8
    Jag blöder nån gång ibland fortfarande, framför allt när jag ansträngt mig och lyft tunga saker.

    Tack för ditt svar.
  17. Medlem sedan
    Sep 2010
    #9
    Det avtog för mig vid 4:e veckan då hade jag haft väldigt lite blödning .... men jag fick min mens för 3 veckor sedan då våran lilla tös var 6 veckor.
  18. 9
    Det avtog för mig vid 4:e veckan då hade jag haft väldigt lite blödning .... men jag fick min mens för 3 veckor sedan då våran lilla tös var 6 veckor.

Liknande trådar

  1. Bara blöder och blöder :(
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 14:07
  2. Blöder...
    By Tvåan i maj in forum _0905 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 08:04
  3. Det bara blöder och blöder??
    By Brottarbärta in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 16:14
  4. NEJ jag blöder :(
    By skorpan in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:53
  5. bara blöder o blöder...
    By Miot in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar