Madde 1 vecka
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Madde 1 vecka

    Allt är så himla bra nu. Madeleine är frisk och hade tom gått upp sin födelsevikt + 15 gram när hon bara var 4 dagar. Japp, att amningen funkar perfekt är inget att säga emot
    Min vikt har på precis motsatt sätt rasat o jag väger nu mindre än innan graviditeten...hoppas att det håller i sig bara.
    Imorgon ska vi till HS igen för Madde ska till sjukgymnasten, hon har en nerv i kläm i höger axel som ska kollas lite. Jag känner ingen som helst oro för jag ser att hon rör den iaf.
    Kram på er...
  2. 1
    Madde 1 vecka Allt är så himla bra nu. Madeleine är frisk och hade tom gått upp sin födelsevikt + 15 gram när hon bara var 4 dagar. Japp, att amningen funkar perfekt är inget att säga emot
    Min vikt har på precis motsatt sätt rasat o jag väger nu mindre än innan graviditeten...hoppas att det håller i sig bara.
    Imorgon ska vi till HS igen för Madde ska till sjukgymnasten, hon har en nerv i kläm i höger axel som ska kollas lite. Jag känner ingen som helst oro för jag ser att hon rör den iaf.
    Kram på er...
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Ojojoj, 1 vecka redan!?? och vi andra som inte ens fått träffa våra små än... Längtar som en tok

    Skönt att höra att amningen fungerar så bra med en gång, precis vad jag behöver peppas med!!!

    Då litar vi på din magskänsla att allt är OK med armen!
    Kram tillbaks
  4. 2
    Ojojoj, 1 vecka redan!?? och vi andra som inte ens fått träffa våra små än... Längtar som en tok

    Skönt att höra att amningen fungerar så bra med en gång, precis vad jag behöver peppas med!!!

    Då litar vi på din magskänsla att allt är OK med armen!
    Kram tillbaks
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Så roligt! Du får gosa riktigt mycket med henne och tänka på oss stackare som går här med våra magar och bara väntar..
  6. 3
    Så roligt! Du får gosa riktigt mycket med henne och tänka på oss stackare som går här med våra magar och bara väntar..
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Det där låter Toppen!!
    Jag hoppas att det skall gå lika bra med amningen för mig, men aj aj vad ont det gör och vad svårt det är att få till rätt "tag". Önskar också gå ner i vikt själv, för hrm...hur kunde man bara tappa 4 kg vid förlossningen som jag gjorde, jag trodde att man skulle tappa mer..
  8. 4
    Det där låter Toppen!!
    Jag hoppas att det skall gå lika bra med amningen för mig, men aj aj vad ont det gör och vad svårt det är att få till rätt "tag". Önskar också gå ner i vikt själv, för hrm...hur kunde man bara tappa 4 kg vid förlossningen som jag gjorde, jag trodde att man skulle tappa mer..

Liknande trådar

  1. Madde 1 vecka
    By Piamed4 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-13, 09:49
  2. Madde!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 22:54
  3. Madde
    By IngelaJ in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 16:24
  4. Madde HES!!!!!
    By TessS in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 06:33
  5. Madde!
    By SagoLika in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar