hur många dagar har ni kvar?
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    hur många dagar har ni kvar?

    Godmorgon
    Idag är det exakt 1 vecka tills Moa e beräknad att komma känns helt fantastiskt att det snart e dags att träffa henne,visst kan d ta 2 veckor till om jag går över och måste bli igångsatt osv, men jag håller tummarna att d e högst 1 vecka.
    Hur ser d ut för er andra?
  2. 1
    hur många dagar har ni kvar? Godmorgon
    Idag är det exakt 1 vecka tills Moa e beräknad att komma känns helt fantastiskt att det snart e dags att träffa henne,visst kan d ta 2 veckor till om jag går över och måste bli igångsatt osv, men jag håller tummarna att d e högst 1 vecka.
    Hur ser d ut för er andra?
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Bf är imorgon. Men det känns inte som att något är på gång än så jag räknar med att gå över.
  4. 2
    Bf är imorgon. Men det känns inte som att något är på gång än så jag räknar med att gå över.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    hela 23 dagar, känns som en hel evighet...... Men de senaste dagarna har jag haft konstant "mensvärk", o idag ganska mycket sammandragningar, så jag hoppas på tidigare leverans. Är ju oxå så himla nyfiken på vad det är för en liten person
  6. 3
    hela 23 dagar, känns som en hel evighet...... Men de senaste dagarna har jag haft konstant "mensvärk", o idag ganska mycket sammandragningar, så jag hoppas på tidigare leverans. Är ju oxå så himla nyfiken på vad det är för en liten person
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Jag har en mindre evighet kvar tills Olle är beräknad känns det som, 16 dagar kvar idag!
  8. 4
    Jag har en mindre evighet kvar tills Olle är beräknad känns det som, 16 dagar kvar idag!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Godmorgon!
    Jag har sex dagar kvar idag men jag var så himla säker att han skulle komma tidigare så jag känner mig lite lurad haha
    Urtrist att bara gå härhemma tycker jag. Städar och fixar, men zzz vill ju ha bäbis att roa mig med. Blir skönt att orka lite mer oxo, inte behöva vila en timme i soffan efter varje mindre ansträngning hehe
  10. 5
    Godmorgon!
    Jag har sex dagar kvar idag men jag var så himla säker att han skulle komma tidigare så jag känner mig lite lurad haha
    Urtrist att bara gå härhemma tycker jag. Städar och fixar, men zzz vill ju ha bäbis att roa mig med. Blir skönt att orka lite mer oxo, inte behöva vila en timme i soffan efter varje mindre ansträngning hehe
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    På lördag är det exakt en vecka kvar för mig så 9 dagar idag alltså.. På tok för länge!
  12. 6
    På lördag är det exakt en vecka kvar för mig så 9 dagar idag alltså.. På tok för länge!
  13. Medlem sedan
    Dec 2008
    #7
    Jag har gått över tiden. BF var 6 mars. Jag hoppas att det inte blir senare än till helgen.
  14. 7
    Jag har gått över tiden. BF var 6 mars. Jag hoppas att det inte blir senare än till helgen.
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    Stackare! Är rädd för att göra det jag med, är ju så jobbigt nu så bf får ju gärna hållas..
  16. 8
    Stackare! Är rädd för att göra det jag med, är ju så jobbigt nu så bf får ju gärna hållas..
  17. Medlem sedan
    Aug 2010
    #9
    8 dagar kvar idag. Vi har gissat lite här hemma på när den tänker kika ut och jag har sagt den 21:a (är beräknad till den 18:e) men skulle den vilja komma tidigare så skulle jag INTE bli ledsen. Sambon tror att det blir den 19:e.
  18. 9
    8 dagar kvar idag. Vi har gissat lite här hemma på när den tänker kika ut och jag har sagt den 21:a (är beräknad till den 18:e) men skulle den vilja komma tidigare så skulle jag INTE bli ledsen. Sambon tror att det blir den 19:e.
  19. Medlem sedan
    Aug 2010
    #10
    Urtrist att bara gå härhemma tycker jag. Städar och fixar, men zzz vill ju ha bäbis att roa mig med. Blir skönt att orka lite mer oxo, inte behöva vila en timme i soffan efter varje mindre ansträngning hehe
    Håller med dig. Jag blir nästan stressad av att inte kunna göra något vettigt, det känns som att man ska passa på att göra allt klart och så men man blir ju ALDRIG klar! Du vet, disk, städ, tvätt och sånt där som bara rullar på oavsett hur mycket man försöker röja undan.
  20. 10
    Urtrist att bara gå härhemma tycker jag. Städar och fixar, men zzz vill ju ha bäbis att roa mig med. Blir skönt att orka lite mer oxo, inte behöva vila en timme i soffan efter varje mindre ansträngning hehe
    Håller med dig. Jag blir nästan stressad av att inte kunna göra något vettigt, det känns som att man ska passa på att göra allt klart och så men man blir ju ALDRIG klar! Du vet, disk, städ, tvätt och sånt där som bara rullar på oavsett hur mycket man försöker röja undan.
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Har varit på inskrivning idag och snittas imorron.

    Bf blev flyttat till 23/3
  22. 11
    Har varit på inskrivning idag och snittas imorron.

    Bf blev flyttat till 23/3
  23. Medlem sedan
    Jan 2011
    #12
    Så kul! Lycka till!!
  24. 12
    Så kul! Lycka till!!
  25. Medlem sedan
    Jul 2010
    #13
    Är nu 41+ 3! På måndag blir det igångsättning om ingenting händer innan dess. Var hos bm i måndag och då var jag öppen 3-4 cm, men det händer inte något för det. Mycket sammandragningar men ingen som helst smärta ;-) Nej, nu håller vi tummarna att tiden rusar iväg och att vi får mysa med våra underverk snart!
    Kram på er och klappa magen.
  26. 13
    Är nu 41+ 3! På måndag blir det igångsättning om ingenting händer innan dess. Var hos bm i måndag och då var jag öppen 3-4 cm, men det händer inte något för det. Mycket sammandragningar men ingen som helst smärta ;-) Nej, nu håller vi tummarna att tiden rusar iväg och att vi får mysa med våra underverk snart!
    Kram på er och klappa magen.
  27. Medlem sedan
    Jun 2004
    #14
    9 dagar kvar och jag tycker att h*n gärna får komma när som helst nu
    Har en del sammandragningar, men inga onda.

    Är beräknad till den 19:e, har hela tiden trott att h*n ska komma tidigare än det, men nu börjar jag tveka... Kommer säkert bli en april-bebbe bara för det
  28. 14
    9 dagar kvar och jag tycker att h*n gärna får komma när som helst nu
    Har en del sammandragningar, men inga onda.

    Är beräknad till den 19:e, har hela tiden trott att h*n ska komma tidigare än det, men nu börjar jag tveka... Kommer säkert bli en april-bebbe bara för det
  29. Medlem sedan
    Mar 2003
    #15
    Tackar!
  30. 15
    Tackar!
  31. Medlem sedan
    Jul 2010
    #16
    Imorgon har jag 2 veckor till bf. Känns såå långt bort! Har mycket sammandragningar på nätterna och kan inte sova så jag hoppas att det drar igång snart och att jag slipper gå över.
  32. 16
    Imorgon har jag 2 veckor till bf. Känns såå långt bort! Har mycket sammandragningar på nätterna och kan inte sova så jag hoppas att det drar igång snart och att jag slipper gå över.
  33. Medlem sedan
    May 2002
    #17

    11 dagar

    och jag hoppas verkligen att han håller sig inom dessa 11 så jag slipper gå över tiden. Har inte gått över med någon av de andra men man vet ju aldrig.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  34. 17
    11 dagar och jag hoppas verkligen att han håller sig inom dessa 11 så jag slipper gå över tiden. Har inte gått över med någon av de andra men man vet ju aldrig.
  35. Medlem sedan
    Jan 2011
    #18
    Säkert en himla dum fråga MEN hur vet de hur mycket öppen man är? Sticker de in nåt i muttan o känner?
  36. 18
    Säkert en himla dum fråga MEN hur vet de hur mycket öppen man är? Sticker de in nåt i muttan o känner?
  37. Medlem sedan
    Mar 2002
    #19
    Lycka till imorgon!
  38. 19
    Lycka till imorgon!
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20
    Tackar jag är helt övertygad om att det kommer att gå vägen.
  40. 20
    Tackar jag är helt övertygad om att det kommer att gå vägen.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur många dagar har ni kvar?
    By maria umeå in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 02:47
  2. Hur många dagar kvar??
    By happy83 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-06-04, 21:05
  3. Hur många dagar kvar? jag 100 dagar
    By happy83 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 18:33
  4. hur många dagar kvar?
    By blivande_mamma in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 09:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar