Förändring
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Förändring

    Hej!

    Jag planerar en förändring i mitt liv. Vill bara höra om det är rätt beslut och om det kommer ge de positiva förändringar jag hoppas på.
  2. 1
    Förändring Hej!

    Jag planerar en förändring i mitt liv. Vill bara höra om det är rätt beslut och om det kommer ge de positiva förändringar jag hoppas på.
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Förändring i ditt liv känns som en öppen väg.
    När jag tittar på dig och tänker på förändrig ser jag en stor väg som står tom och brer ut sig.
    Du har alla möjligheter till förändring.
    Ser dig kämpa en del i början men att det blir lättare för dig senare.
    Ge inte upp är ett budskap jag får från mannen vid din sidan, din Guide eller skyddsande ser ut som en indian, en vacker man.
    Kram Mummie
  4. 2
    Förändring i ditt liv känns som en öppen väg.
    När jag tittar på dig och tänker på förändrig ser jag en stor väg som står tom och brer ut sig.
    Du har alla möjligheter till förändring.
    Ser dig kämpa en del i början men att det blir lättare för dig senare.
    Ge inte upp är ett budskap jag får från mannen vid din sidan, din Guide eller skyddsande ser ut som en indian, en vacker man.
    Kram Mummie
  5. Liz*
    #3
    Hela livet består av förändringar för förändringar är utveckling, även om en förändring inte ger direkt och "positiv" utdelning är den i sin förlängning en nödvändighet för ett positivt slutresultat. Men förändringar är något som ingår i en lång helhet där det ena påverkar det andra och det är svårt att dra raka streck mellan förändring och resultat.

    När ett beslut om förändring känns rätt i magen och hjärtat är det ett bra beslut även om många förändringar också har ett pris.
  6. 3
    Hela livet består av förändringar för förändringar är utveckling, även om en förändring inte ger direkt och "positiv" utdelning är den i sin förlängning en nödvändighet för ett positivt slutresultat. Men förändringar är något som ingår i en lång helhet där det ena påverkar det andra och det är svårt att dra raka streck mellan förändring och resultat.

    När ett beslut om förändring känns rätt i magen och hjärtat är det ett bra beslut även om många förändringar också har ett pris.

Liknande trådar

  1. Min förändring
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 20:55
  2. Förändring..
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 15:54
  3. Förändring:)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 18:40
  4. Förändring i rum
    By 3-barnsmorsan in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 06:43
  5. förändring...
    By leapox in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar