Hallå hallå, har ni plockat fram
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Hallå hallå, har ni plockat fram

    paljettkläningar och fjäderbor inför ikväll eller? Man måste gå all in vet ni. Så här såg min mamma ut när vi var på Mello i Gbg:

    http://www.molin.se/mamma.jpg

    Själv sitter jag i jeans och halvlös skjorta fortfarande, och ska jag se vettig ut till kvällen får jag nog börja jobba på fejset typ nu. *gäääääääääsp* Ska nog börja med ett hett bad för att vakna lite, tror jag.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Hallå hallå, har ni plockat fram paljettkläningar och fjäderbor inför ikväll eller? Man måste gå all in vet ni. Så här såg min mamma ut när vi var på Mello i Gbg:

    http://www.molin.se/mamma.jpg

    Själv sitter jag i jeans och halvlös skjorta fortfarande, och ska jag se vettig ut till kvällen får jag nog börja jobba på fejset typ nu. *gäääääääääsp* Ska nog börja med ett hett bad för att vakna lite, tror jag.
  3. Gretah
    #2
    För tillfället iklädd morronrock efter dusch pga städning av hönshuset här på dagen. Men det åker nog på ett par svarta mysisar snart. Fjäderboa till det of course.
  4. 2
    För tillfället iklädd morronrock efter dusch pga städning av hönshuset här på dagen. Men det åker nog på ett par svarta mysisar snart. Fjäderboa till det of course.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Paljetter har jag inga. Duger en lång svart kjol och blå och svart melerad tröja i lite smått glansigt material?

    Lär nog inte byta om ikväll. Eller så borde jag kasta mig iväg och shoppa lite?
  6. 3
    Paljetter har jag inga. Duger en lång svart kjol och blå och svart melerad tröja i lite smått glansigt material?

    Lär nog inte byta om ikväll. Eller så borde jag kasta mig iväg och shoppa lite?
  7. monka
    #4
    Jag har iallafall tagit på de nya silverörhängena
  8. 4
    Jag har iallafall tagit på de nya silverörhängena
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Jag får se om jag orkar. Jag är sugen på att fixa iordning mig men jag vet inte om det hjälper liksom... Spackel? Korsetter? Dessutom har jag letat efter min paljett-tunika, men den har nog vandrat vidare till en annan garderob sju kvarter bort.
  10. 5
    Jag får se om jag orkar. Jag är sugen på att fixa iordning mig men jag vet inte om det hjälper liksom... Spackel? Korsetter? Dessutom har jag letat efter min paljett-tunika, men den har nog vandrat vidare till en annan garderob sju kvarter bort.
  11. kerstimärta
    #6
    *skrattar*

    Nej gud nej, såklart inte! Jag visste inte ens att det var ikväll, är det finalen alltså?

    Inser att min kära mor kommer snart för att övernatta. Gissar hon vill se den på TV då....
  12. 6
    *skrattar*

    Nej gud nej, såklart inte! Jag visste inte ens att det var ikväll, är det finalen alltså?

    Inser att min kära mor kommer snart för att övernatta. Gissar hon vill se den på TV då....
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    Jag vägrar att ens titta på spektaklet..*S*
  14. 7
    Jag vägrar att ens titta på spektaklet..*S*

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  3. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  4. Hallå *ropar* hallå hallå *Eko*
    By Gula in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:44
  5. Har plockat fram
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar