Trött på folk som klagar.
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2010
    #1

    Trött på folk som klagar.

    Sen är jag såååååå trött på folk som klagar på att bebisen inte sover, skriker för mycket, är så klängig mm mm.

    Jag vill bara skrika "NI SKA VARA JÄVLIGT GLADA ATT ERAN BEBIS ANDAS"

    Sen vet jag att det finns dom som aldrig har fått känna en bebis i magen. Jag fick iallafall 9 månader med min ängel. Och det är jag evigt tacksam för.

    Tack för att jag får klaga lite jag med
  2. 1
    Trött på folk som klagar. Sen är jag såååååå trött på folk som klagar på att bebisen inte sover, skriker för mycket, är så klängig mm mm.

    Jag vill bara skrika "NI SKA VARA JÄVLIGT GLADA ATT ERAN BEBIS ANDAS"

    Sen vet jag att det finns dom som aldrig har fått känna en bebis i magen. Jag fick iallafall 9 månader med min ängel. Och det är jag evigt tacksam för.

    Tack för att jag får klaga lite jag med
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    förstår precis hur du känner.

    jag kände mig mycket kluven när vår lille kille föddes efter att vi förlorat *Thea*,jag vågade nästan inte ens tänka tanken att nåt va jobbigt eller så,fast det självklart var det.,Många dubbla känslor i allt!

    Det jag kan bli lite irriterad på idag (4 år sen vi förlorade Thea i min mage) är att ingen räknar med henne ,alla bara räknar med mina 4 killar ....det är en mycket märklig känsla .
  4. 2
    förstår precis hur du känner.

    jag kände mig mycket kluven när vår lille kille föddes efter att vi förlorat *Thea*,jag vågade nästan inte ens tänka tanken att nåt va jobbigt eller så,fast det självklart var det.,Många dubbla känslor i allt!

    Det jag kan bli lite irriterad på idag (4 år sen vi förlorade Thea i min mage) är att ingen räknar med henne ,alla bara räknar med mina 4 killar ....det är en mycket märklig känsla .
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Jag tänker också på hur det kommer att bli när nästa bebis kommer.
    Jag tror att vi som förlorat ett barn tänker kanske både en och två ggr innan vi klagar.

    Vill så gärna ha en bebis som andas.
  6. 3
    Jag tänker också på hur det kommer att bli när nästa bebis kommer.
    Jag tror att vi som förlorat ett barn tänker kanske både en och två ggr innan vi klagar.

    Vill så gärna ha en bebis som andas.
  7. Medlem sedan
    Oct 2009
    #4
    Kan tyvärr bara instämma i era känslor och upplevelser.
    Det är 7 månader sedan vi begravde vår fina kille och sedan dess har farmor och farfar inte nämnt hans namn. De pratar dock gärna om bebisen i min mage som inte alls är så verklig som han var... Jag hoppas att anledningen är att det är för jobbigt för dem och inte att de på allvar har glömt eller tror att vi har det. Men å andra sidan kommer det kommentarer som att "nu mår ni väl bra när ni ska ha barn igen", då är det mycket man inte har förstått...och heller inte vill förstå.

    På så sätt känns det mitt i allt jä...elände skönt att veta att det inte bara är vi som känner så, att det inte bara är våra familjer som inte riktigt kan hantera det ofattbara.

    Har börjat känna sparkar igen men kan inte se mig med ett levande barn...och vågar knappt hoppas.

    Många kramar till er!
  8. 4
    Kan tyvärr bara instämma i era känslor och upplevelser.
    Det är 7 månader sedan vi begravde vår fina kille och sedan dess har farmor och farfar inte nämnt hans namn. De pratar dock gärna om bebisen i min mage som inte alls är så verklig som han var... Jag hoppas att anledningen är att det är för jobbigt för dem och inte att de på allvar har glömt eller tror att vi har det. Men å andra sidan kommer det kommentarer som att "nu mår ni väl bra när ni ska ha barn igen", då är det mycket man inte har förstått...och heller inte vill förstå.

    På så sätt känns det mitt i allt jä...elände skönt att veta att det inte bara är vi som känner så, att det inte bara är våra familjer som inte riktigt kan hantera det ofattbara.

    Har börjat känna sparkar igen men kan inte se mig med ett levande barn...och vågar knappt hoppas.

    Många kramar till er!

Liknande trådar

  1. vad klagar folk för?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 23:24
  2. Nu ringer folk HEM till mig och klagar..
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 16:37
  3. Får man bli trött på folk?
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 07:27
  4. Trött på folk
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 12:49
  5. Trött och ont... *klagar*
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 21:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar