Förlåt...men Eric Saade?!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Förlåt...men Eric Saade?!

    Alltså - nu har vi lite snabbkollat på delfinal 3 här hemma (vi hade inte sett den innan)... Och...Eric Saade?? Förlåt - men det var ju en riktig SKITlåt! Hur i herrans namn kan den vara så uppskriven som den är? *helt uppriktigt jätteförvånad* Bra nummer, söt kille, han sjunger bra. Men låten satte ju inget som helst spår - den var inte dålig heller...bara urtråkig.

    Och don't even get me started on Brolle... (ja, vi snabbspolar oss igenom delfinal 2 just nu). Jeeez - tröööök.

    Men - i guldsoffan i Scandinavium fick jag syn på en kompis med familj! Alltid något
  2. 1
    Förlåt...men Eric Saade?! Alltså - nu har vi lite snabbkollat på delfinal 3 här hemma (vi hade inte sett den innan)... Och...Eric Saade?? Förlåt - men det var ju en riktig SKITlåt! Hur i herrans namn kan den vara så uppskriven som den är? *helt uppriktigt jätteförvånad* Bra nummer, söt kille, han sjunger bra. Men låten satte ju inget som helst spår - den var inte dålig heller...bara urtråkig.

    Och don't even get me started on Brolle... (ja, vi snabbspolar oss igenom delfinal 2 just nu). Jeeez - tröööök.

    Men - i guldsoffan i Scandinavium fick jag syn på en kompis med familj! Alltid något
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Jag tycker ju väldigt mycket om Brolle, men inte ens jag anser att han har en låt som är en vinnare.
  4. 2
    Jag tycker ju väldigt mycket om Brolle, men inte ens jag anser att han har en låt som är en vinnare.
  5. Gretah
    #3
    Jag gillar inte Saade och inte låten heller. MEN, jag tror att den kanske skulle kunna ge oss en vettig placering. Han är söt, numret är bra...
    Brolle, nej tack.
  6. 3
    Jag gillar inte Saade och inte låten heller. MEN, jag tror att den kanske skulle kunna ge oss en vettig placering. Han är söt, numret är bra...
    Brolle, nej tack.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Jag tycker det är en helt fantastisk hitlåt :-) Så olka man kan tycka...Jag tycker att Saade är den enda som jag vill se delta i den internationella festivalen...
  8. 4
    Jag tycker det är en helt fantastisk hitlåt :-) Så olka man kan tycka...Jag tycker att Saade är den enda som jag vill se delta i den internationella festivalen...
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    Håller helt med, låten är bara en nyrenoverad "Oh mama" som Lili och Susie sjöng nån gång för läääänge sen.
  10. 5
    Håller helt med, låten är bara en nyrenoverad "Oh mama" som Lili och Susie sjöng nån gång för läääänge sen.
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    sjukt dålig!!!...

    ...OCH Brolle OCH hela melodifestivalen i år - på riktigt!!!...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  12. 6
    sjukt dålig!!!... ...OCH Brolle OCH hela melodifestivalen i år - på riktigt!!!...
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Jag är inget jättefan av Saade, och det är inte min typ av låt, men jag tycker att den sätter sig, han gör ett jäkla bra nummer och jag tror den har en chans i eurofestivalen...
  14. 7
    Jag är inget jättefan av Saade, och det är inte min typ av låt, men jag tycker att den sätter sig, han gör ett jäkla bra nummer och jag tror den har en chans i eurofestivalen...
  15. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #8
    Om jag skulle kopiera detta inlägg till FB och min systerdotter (det gör hon) skulle läst detta, så hade hon sagt upp bekantskapen med sin moster . Hon driver en stenhård kampanj om att man skall rösta på Saade, om jag säger idoltonårsförälskelse
  16. 8
    Om jag skulle kopiera detta inlägg till FB och min systerdotter (det gör hon) skulle läst detta, så hade hon sagt upp bekantskapen med sin moster . Hon driver en stenhård kampanj om att man skall rösta på Saade, om jag säger idoltonårsförälskelse
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Jag läste idiottonårssförälskelse.
  18. 9
    Jag läste idiottonårssförälskelse.
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #10
  20. 10
  21. Medlem sedan
    Apr 2002
    #11
    jag tycker med det är en bra trallåt. Som sätter sig i huvudet... Såg hans show här i stan i sommras den var superbra han är superduktig på att sjunga och dansa.
  22. 11
    jag tycker med det är en bra trallåt. Som sätter sig i huvudet... Såg hans show här i stan i sommras den var superbra han är superduktig på att sjunga och dansa.
  23. Medlem sedan
    Jan 1999
    #12
    Kanske inte läste så fel iallafall? *sa hon som en gång i tiden skickade fan-mail med pussmärken till Thomas Ledin*
  24. 12
    Kanske inte läste så fel iallafall? *sa hon som en gång i tiden skickade fan-mail med pussmärken till Thomas Ledin*
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Ja väldigt duktig artist trots att han är så ung.
  26. 13
    Ja väldigt duktig artist trots att han är så ung.
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14
    Det är en barnvisa med discotoner som småflickor röstar på. Han kunde sjunga "Rosen" av Arne Kvick och småflickorna skulle rösta ändå.

    Vem röstar på Brolle? Någon gammal komplexfylld raggare?

    Lite trist är det att folk röstar på en artist (för dennes utseende inte minst) istället för en melodi. Med den taktiken kommer vi aldrig mer att vinna i Europa.
  28. 14
    Det är en barnvisa med discotoner som småflickor röstar på. Han kunde sjunga "Rosen" av Arne Kvick och småflickorna skulle rösta ändå.

    Vem röstar på Brolle? Någon gammal komplexfylld raggare?

    Lite trist är det att folk röstar på en artist (för dennes utseende inte minst) istället för en melodi. Med den taktiken kommer vi aldrig mer att vinna i Europa.
  29. Medlem sedan
    Jan 1999
    #15
    Insiktsfullt, och helt sant. Tyvärr.
  30. 15
    Insiktsfullt, och helt sant. Tyvärr.
  31. Medlem sedan
    May 1999
    #16
    Han är bäst, ingen snack om saken! Låten sitter som en smäck juh!
  32. 16
    Han är bäst, ingen snack om saken! Låten sitter som en smäck juh!

Liknande trådar

  1. Nej nu drar jag och Eric Saade
    By space in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-10, 22:56
  2. Eric Saade ikväll
    By Sintra in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 19:10
  3. Värre än att Eric Saade vann
    By Kumikameli in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 22:16
  4. Näpp, det får bli Eric Saade tror jag
    By Misell in forum Melodifestivalen
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 21:55
  5. Eric Saade
    By Gosen in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-02, 14:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar