När det ändå pratas om det
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    När det ändå pratas om det

    Så måste jag faktist säga att jag funderar på att plocka bort mitt FB-konto. Vet inte varför men jag börjar fundera på det....det är ngt som inte känns bra med det.
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    När det ändå pratas om det Så måste jag faktist säga att jag funderar på att plocka bort mitt FB-konto. Vet inte varför men jag börjar fundera på det....det är ngt som inte känns bra med det.
  3. Medlem sedan
    Sep 1998
    #2
    Ja...en till tidstjuv är det i vilket fall för mig! Skulle behöva ha en icke interaktiv vecka eller något...för att "nyktra till"!
  4. 2
    Ja...en till tidstjuv är det i vilket fall för mig! Skulle behöva ha en icke interaktiv vecka eller något...för att "nyktra till"!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Precis, det är lite så jag själv känner. Som idag...när jag var ute och promenerade så hade jag inte mobilen med mig. Lite småläskig känsla men jag kände som så att nej, nu är jag inte hemma och jag kan ringa tillbaka när jag kommer hem...man ser ju ändå vem det är som har ringt...för det mesta iaf. Och ser jag inte vem det är...ja då får se ringa tillbaka senare Om det nu är så viktigt!!!
  6. 3
    Precis, det är lite så jag själv känner. Som idag...när jag var ute och promenerade så hade jag inte mobilen med mig. Lite småläskig känsla men jag kände som så att nej, nu är jag inte hemma och jag kan ringa tillbaka när jag kommer hem...man ser ju ändå vem det är som har ringt...för det mesta iaf. Och ser jag inte vem det är...ja då får se ringa tillbaka senare Om det nu är så viktigt!!!
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Det är ju vad man gör det till själv.
    Det är bara en tidstjuv om man låter det vara det.
  8. 4
    Det är ju vad man gör det till själv.
    Det är bara en tidstjuv om man låter det vara det.
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5
    Fast tänker man sig inte för så är det lätt att halka dit. Och då är det givetvis ingen annan än man själv som kan göra något åt det
  10. 5
    Fast tänker man sig inte för så är det lätt att halka dit. Och då är det givetvis ingen annan än man själv som kan göra något åt det
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Visst är det så...
  12. 6
    Visst är det så...

Liknande trådar

  1. När det ändå pratas godsaker...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 22:56
  2. Oj, vad det pratas!!
    By Lillis mamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 22:03
  3. Pratas om i ank okt...
    By MamaKajsa in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 19:18
  4. När det ändå pratas förskola...
    By Ika m Samuel o Tilda in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 23:24
  5. Nu när det ändå pratas
    By Aylin in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 09:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar