Paniken kommer krypande...
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Paniken kommer krypande...

    Var till BM igår och gick därifrån med lite panikkänslor... Hade ju hoppats att jag skulle vara lugnare när jag gick därifrån.
    Gick in i v.35 igår (34+0) och har varit in med blödningar till förlossningen för ett par veckor sen och det har kommit och gått sen dess. Har även haft tilltagande sammandragningar. Förväntade mig alltså lite lugnande ord från BM att det är helt normalt och att det är ett tag kvar. Gick istället därifrån med en ny tid om 1½ vecka med förhoppning från henne att vi skulle komma då så att bebisen stannade inne och växte lite till i alla fall. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, har ju inte BF förrän 28/4 och är psykiskt inte förberedd alls på att det ska bli så mycket tidigare.
    Längtar ju tokmycke efter den lilla, men inte än...
    Håll tummarna för oss att h*n stannar där inne ett tag till! Jag får inta ryggläge och knipa så gott det går

    Vart lite långt, men var tvungen att skriva av mig lite...
  2. 1
    Paniken kommer krypande... Var till BM igår och gick därifrån med lite panikkänslor... Hade ju hoppats att jag skulle vara lugnare när jag gick därifrån.
    Gick in i v.35 igår (34+0) och har varit in med blödningar till förlossningen för ett par veckor sen och det har kommit och gått sen dess. Har även haft tilltagande sammandragningar. Förväntade mig alltså lite lugnande ord från BM att det är helt normalt och att det är ett tag kvar. Gick istället därifrån med en ny tid om 1½ vecka med förhoppning från henne att vi skulle komma då så att bebisen stannade inne och växte lite till i alla fall. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, har ju inte BF förrän 28/4 och är psykiskt inte förberedd alls på att det ska bli så mycket tidigare.
    Längtar ju tokmycke efter den lilla, men inte än...
    Håll tummarna för oss att h*n stannar där inne ett tag till! Jag får inta ryggläge och knipa så gott det går

    Vart lite långt, men var tvungen att skriva av mig lite...
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Vad jobbigt! Hoppas du kan vila och ta igen dig. Är det förswsta barnet? Jag håller tummarna för att den stannar några veckor till!
  4. 2
    Vad jobbigt! Hoppas du kan vila och ta igen dig. Är det förswsta barnet? Jag håller tummarna för att den stannar några veckor till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    Jag går ju i alla fall hemma, men jobbigt att knappt våga röra sig...
    Nej, har en dotter sen innan som blir 13 i april. Hon kom i 38+ vilket kändes rätt bra, men nu känns det alldeles för tidigt.
  6. 3
    Jag går ju i alla fall hemma, men jobbigt att knappt våga röra sig...
    Nej, har en dotter sen innan som blir 13 i april. Hon kom i 38+ vilket kändes rätt bra, men nu känns det alldeles för tidigt.

Liknande trådar

  1. BLÄÄÄÄ! Kommer krypande...
    By troetter in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 11:28
  2. Nä nu kommer paniken igen
    By x-tjejen in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 22:25
  3. paniken kom krypande...
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 20:11
  4. Nä nu nu kommer den krypande
    By Mackan in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 20:12
  5. HJÄLP! paniken kommer
    By katarina med Tove+bf 23/2 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 16:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar