förlovad
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    förlovad

    Nyss hemkommen från en mysig barnfri kväll med god mat och ett biobesök tillsammans med min älskling. Vi har förlovat oss i kväll efter snart 9 år tillsammans. Inte så märkvärdigt kanske men en stor sak för oss. :-D. Känner mig lyckligt lottad i denna osäkra värld av naturkatastrofer och galna diktatorer.
    Kram på er alla.
    ~Livet är för kort för att lägga energi på sånt man inte kan förändra~
  2. 1
    förlovad Nyss hemkommen från en mysig barnfri kväll med god mat och ett biobesök tillsammans med min älskling. Vi har förlovat oss i kväll efter snart 9 år tillsammans. Inte så märkvärdigt kanske men en stor sak för oss. :-D. Känner mig lyckligt lottad i denna osäkra värld av naturkatastrofer och galna diktatorer.
    Kram på er alla.
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Jättegrattis!!! Vad mysigt och romantiskt...klart det är stort!
  4. 2
    Jättegrattis!!! Vad mysigt och romantiskt...klart det är stort!
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Stort grattis till er! Måste kännas jättefint!
    Planeras det bröllop också?
  6. 3
    Stort grattis till er! Måste kännas jättefint!
    Planeras det bröllop också?
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Stort grattis till er!! vad roligt.
  8. 4
    Stort grattis till er!! vad roligt.
  9. Medlem sedan
    Sep 2010
    #5
    Grattis!
  10. 5
    Grattis!
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Ett Varmt Grattis!! Ja visst får man unna sig att vara glad och uppskatta det man har i dessa tider.
  12. 6
    Ett Varmt Grattis!! Ja visst får man unna sig att vara glad och uppskatta det man har i dessa tider.
  13. Medlem sedan
    Mar 2009
    #7
    Åh, grattis ! Jag tycker det låter jätteromantiskt! Att förlova sig efter ett antal år ihop och när man har barn etc betyder ju att man verkligen menar att leva ihop och det är ju jättestort. Lycka till!
  14. 7
    Åh, grattis ! Jag tycker det låter jätteromantiskt! Att förlova sig efter ett antal år ihop och när man har barn etc betyder ju att man verkligen menar att leva ihop och det är ju jättestort. Lycka till!
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    Tack alla för era värmande gratulationer. Var lite rädd att vi inte skulle hinna innan de små trollen tittar ut, men dom verkar ju än så länge trivas bra i magen. Kram på er igen. :-D
  16. 8
    Tack alla för era värmande gratulationer. Var lite rädd att vi inte skulle hinna innan de små trollen tittar ut, men dom verkar ju än så länge trivas bra i magen. Kram på er igen. :-D
  17. Medlem sedan
    Nov 2002
    #9
    GARTTIS!!!!
  18. 9
    GARTTIS!!!!
  19. Medlem sedan
    Jun 2009
    #10
    Grattis!! Vi förlovade oss efter 7 år tillsammans... Tycker nästan att det är större efter så lång tid, då känner man verkligen varandra och varit ihop under med/motgångar...
  20. 10
    Grattis!! Vi förlovade oss efter 7 år tillsammans... Tycker nästan att det är större efter så lång tid, då känner man verkligen varandra och varit ihop under med/motgångar...
  21. Medlem sedan
    Jan 2006
    #11
    Grattis, vad roligt!!!
  22. 11
    Grattis, vad roligt!!!
  23. Medlem sedan
    May 2002
    #12

    Grattis!

    Lät som ni fick en mysig stund tillsammans.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  24. 12
    Grattis! Lät som ni fick en mysig stund tillsammans.
  25. Medlem sedan
    May 2010
    #13
    Grattis
  26. 13
    Grattis
  27. Medlem sedan
    Nov 2010
    #14
    Grattis!
  28. 14
    Grattis!
  29. Medlem sedan
    Sep 2010
    #15
    Ja, det är sannerligen en konstig tid nu. Stort grattis till er förlovning. Mysigt!! Ta hand om er och stor kram!
  30. 15
    Ja, det är sannerligen en konstig tid nu. Stort grattis till er förlovning. Mysigt!! Ta hand om er och stor kram!

Liknande trådar

  1. Nu är jag förlovad!
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 61
    Senaste inlägg: 2011-11-11, 22:35
  2. Förlovad:)
    By Happie-D in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-09-14, 02:16
  3. Förlovad :)
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 08:01
  4. Förlovad :)
    By Samanthan in forum _0906 Junibarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 10:29
  5. Nu är jag förlovad
    By ior in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar