Imorgon
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Imorgon

    har jag BF men här syns det inte till ett spår av att han vill komma ut. Har ioförsig inte känt något innan med de två andra heller så i praktiken skulle jag lika gärna kunna sitta med en bebis i mina armar om några timmar som om två veckor ;-)

    Själv har jag ju tyckt att BF 21 mars inte stämt. Jag vet ju när bebisen blev till och med det i bakhuvudet är det den 27 mars som är BF. NU har ju båda de andra kommit lite tidigare, 38+6 och 39+3, så jag hoppas på bebis i nästa vecka. Lite optimistisk får man ju vara.

    Under tiden jag väntar passar jag på att njuta av tiden med två stora barn som klarar det mesta själva. Har en rätt trevlig tillvaro här hemma. Klart man längtar men har jag väntat nio månader kan jag vänta en vecka till.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  2. 1
    Imorgon har jag BF men här syns det inte till ett spår av att han vill komma ut. Har ioförsig inte känt något innan med de två andra heller så i praktiken skulle jag lika gärna kunna sitta med en bebis i mina armar om några timmar som om två veckor ;-)

    Själv har jag ju tyckt att BF 21 mars inte stämt. Jag vet ju när bebisen blev till och med det i bakhuvudet är det den 27 mars som är BF. NU har ju båda de andra kommit lite tidigare, 38+6 och 39+3, så jag hoppas på bebis i nästa vecka. Lite optimistisk får man ju vara.

    Under tiden jag väntar passar jag på att njuta av tiden med två stora barn som klarar det mesta själva. Har en rätt trevlig tillvaro här hemma. Klart man längtar men har jag väntat nio månader kan jag vänta en vecka till.
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Åh, vad spännande! Då dröjer det nog inte förrän han vill ut .
    Då kanske det stämmer som de säger: att killbebisars bf ofta blir flyttade bakåt i tiden medan tjejbebisars blir flyttade framåt?! Min lilla tjej blev några dagar framåtflyttad trots att jag har rätt bra koll på när jag hade ägglossning...
    Helt rätt inställning har du iaf: en vecka mer eller mindre efter 9 månader klarar vi!
  4. 2
    Åh, vad spännande! Då dröjer det nog inte förrän han vill ut .
    Då kanske det stämmer som de säger: att killbebisars bf ofta blir flyttade bakåt i tiden medan tjejbebisars blir flyttade framåt?! Min lilla tjej blev några dagar framåtflyttad trots att jag har rätt bra koll på när jag hade ägglossning...
    Helt rätt inställning har du iaf: en vecka mer eller mindre efter 9 månader klarar vi!
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Håller tummarna för att lillisen kommer snart nu då
  6. 3
    Håller tummarna för att lillisen kommer snart nu då

Liknande trådar

  1. Imorgon är det dax...
    By hello kitty in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 20:44
  2. Imorgon ska...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 17:51
  3. imorgon
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 19:08
  4. UL imorgon...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 07:33
  5. IMORGON !!!
    By sushimushi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar