Livslängd på batteri?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Livslängd på batteri?

    På min laptop, Dell inspiron dog batteriet efter exakt 12 månader. Tar de slut så fort?
  2. 1
    Livslängd på batteri? På min laptop, Dell inspiron dog batteriet efter exakt 12 månader. Tar de slut så fort?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Borde hålla längre. Men beror på hur det används samt laddas.
  4. 2
    Borde hålla längre. Men beror på hur det används samt laddas.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    12 månader var heeelt normalt påstod Elgiganten när jag reklamerade vår Packard Bell laptop vars batteri dött. Minns jag rätt var allt äldre än 6 månader heeeeeelt normalt att det pajade.
    Skräp anser jag och nån Packard Bell kommer inte över vår tröskel igen (utöver havererat batteri efter kort tid fick jag reklamera, ominstallera och byta hårddisk inom några månader). Plus att programmet för att skapa återställningsskivor inte funkade.
  6. 3
    12 månader var heeelt normalt påstod Elgiganten när jag reklamerade vår Packard Bell laptop vars batteri dött. Minns jag rätt var allt äldre än 6 månader heeeeeelt normalt att det pajade.
    Skräp anser jag och nån Packard Bell kommer inte över vår tröskel igen (utöver havererat batteri efter kort tid fick jag reklamera, ominstallera och byta hårddisk inom några månader). Plus att programmet för att skapa återställningsskivor inte funkade.

Liknande trådar

  1. spermiernas livslängd
    By decemberbebis. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 14:27
  2. Spermiers livslängd?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 22:47
  3. livslängd på tvättmaskin
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 13:41
  4. Livslängd på ögonskuggor,
    By LaMa in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 15:10
  5. Livslängd på dammsugare?
    By Anna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 22:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar