Ont i livmodertappen vid samlag
Mammasnack
  1. AnonymTS
    #1

    Ont i livmodertappen vid samlag

    Är det ngn som har varit med om det? Idag hade jag sex med min pojkvän och fick så vansinningt ont i livmodertappen när han stötte så långt in. Jag har aldrig tidigare kännt smärta utan tycker det är skönt när han stöter långt in, idag gjorde det bara ont. Och efter hade jag riktig mensvärk i ca 1 timme.

    Jag har haft lite annan magsmärta (har IBS) nu sedan i fredags och varit lite gasig och svullen runt nedre delen av magen, kan det ha putta livmodern i ngn konstig vinkel eller ngt?
    Tidigare under dagen har allt kännts normalt en nu ikväll tog jag en liten springtur och jag kände lite tyngd och smärta nere vid livmodern.

    Jag hoppas verkligen att detta bara var en egångsgrej för så här vill jag inte ha det i fortsättningen
  2. 1
    Ont i livmodertappen vid samlag Är det ngn som har varit med om det? Idag hade jag sex med min pojkvän och fick så vansinningt ont i livmodertappen när han stötte så långt in. Jag har aldrig tidigare kännt smärta utan tycker det är skönt när han stöter långt in, idag gjorde det bara ont. Och efter hade jag riktig mensvärk i ca 1 timme.

    Jag har haft lite annan magsmärta (har IBS) nu sedan i fredags och varit lite gasig och svullen runt nedre delen av magen, kan det ha putta livmodern i ngn konstig vinkel eller ngt?
    Tidigare under dagen har allt kännts normalt en nu ikväll tog jag en liten springtur och jag kände lite tyngd och smärta nere vid livmodern.

    Jag hoppas verkligen att detta bara var en egångsgrej för så här vill jag inte ha det i fortsättningen
  3. Liz*
    #2
    Det beror på i vilken ställning man är.
  4. 2
    Det beror på i vilken ställning man är.
  5. Anonym
    #3

    Varierar

    För gör det ont ibland, ibland inte. Beror dels på hur upphetsad jag själv är, dels på vilken ställning vi kör i. Kör vi bakifrån utan att jag är rejält upphetsad gör det ont.
  6. 3
    Varierar För gör det ont ibland, ibland inte. Beror dels på hur upphetsad jag själv är, dels på vilken ställning vi kör i. Kör vi bakifrån utan att jag är rejält upphetsad gör det ont.
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    Jag får det ibland. Det kommer och går. Det skall inte vara något problem.
  8. 4
    Jag får det ibland. Det kommer och går. Det skall inte vara något problem.
  9. Anonym
    #5
    Har så vid ägglossning. Ännu värre sen jag fött barn, men bara i samband med ägglossningen.
  10. 5
    Har så vid ägglossning. Ännu värre sen jag fött barn, men bara i samband med ägglossningen.

Liknande trådar

  1. Livmodertappen
    By Anonym in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-18, 16:08
  2. Livmodertappen?
    By Undrar in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 21:40
  3. livmodertappen?
    By anonymt namn in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 21:16
  4. Ont i livmodertappen?
    By anonymt namn in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 20:11
  5. Livmodertappen... E de ÄL???
    By Gosgumman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar