*gnäll*
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    *gnäll*

    Jag sover verkligen så himla dåligt nu. Senaste veckan har jag sovit mellan ca 23.30-04.30 och under dessa timmar varit uppe och kissat minst tre-fyra gånger. *suck*....om bara ungen kunde komma snart så jag kan få sova lite....hahahaha.....säkert

    Hur sover ni andra?
  2. 1
    *gnäll* Jag sover verkligen så himla dåligt nu. Senaste veckan har jag sovit mellan ca 23.30-04.30 och under dessa timmar varit uppe och kissat minst tre-fyra gånger. *suck*....om bara ungen kunde komma snart så jag kan få sova lite....hahahaha.....säkert

    Hur sover ni andra?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Sova är för mesar
    Nä, men skämt åsido, sover rätt upphackat..dock har jag lätt att somna om..utom där i vargtimmen..vid 3 så vaknar jag o är hungrig..idag somnade jag om vid halv fem. Fast jag blir inte stressad utan ligger o funderar lite, gosar lite på hanen..går upp en sväng..läser nyheter..o så bara myser..o somnar om..men pigg är jag inte nä..skönt o sova middag när jag kommer åt, gör mer nytta!
  4. 2
    Sova är för mesar
    Nä, men skämt åsido, sover rätt upphackat..dock har jag lätt att somna om..utom där i vargtimmen..vid 3 så vaknar jag o är hungrig..idag somnade jag om vid halv fem. Fast jag blir inte stressad utan ligger o funderar lite, gosar lite på hanen..går upp en sväng..läser nyheter..o så bara myser..o somnar om..men pigg är jag inte nä..skönt o sova middag när jag kommer åt, gör mer nytta!
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Ja, nu när lillan är hos pappa borde jag ju verkligen SOVA som alla säger åt mig! Men det är inte så dj-a lätt när man är höggravid och har typ en sovställning som funkar och sen måste jag också kissa 2-3 ggr natt. Jag somnar runt 23 tiden och vaknar ofta vid 3-3:30. Sen brukar jag ofta somna om efter en stund men sover jättelätt och dåligt. Går oftast upp runt 7 då jag liksom "ger upp".
    Längtar så mycket efter min familj nu!
  6. 3
    Ja, nu när lillan är hos pappa borde jag ju verkligen SOVA som alla säger åt mig! Men det är inte så dj-a lätt när man är höggravid och har typ en sovställning som funkar och sen måste jag också kissa 2-3 ggr natt. Jag somnar runt 23 tiden och vaknar ofta vid 3-3:30. Sen brukar jag ofta somna om efter en stund men sover jättelätt och dåligt. Går oftast upp runt 7 då jag liksom "ger upp".
    Längtar så mycket efter min familj nu!
  7. Medlem sedan
    Sep 2010
    #4
    Det måste ha varit något med månen den senaste veckan. Jag har inte sovit mycket. Allt gör ont och gör det inte ont en liten stund så är det fullt party i magen.

    Jag har dessutom nästan fyra hela veckor kvar till BF!!!
  8. 4
    Det måste ha varit något med månen den senaste veckan. Jag har inte sovit mycket. Allt gör ont och gör det inte ont en liten stund så är det fullt party i magen.

    Jag har dessutom nästan fyra hela veckor kvar till BF!!!
  9. Medlem sedan
    May 2008
    #5
    Jag har mina perioder , vissa dagar sover man super dåligt och andra sover jag grymt bra. Så man är en zombie ena dagen och en glad höggravid kvinna den andra

    Nä min kille får mer än gärna titta ut nu
  10. 5
    Jag har mina perioder , vissa dagar sover man super dåligt och andra sover jag grymt bra. Så man är en zombie ena dagen och en glad höggravid kvinna den andra

    Nä min kille får mer än gärna titta ut nu
  11. Medlem sedan
    Jun 2010
    #6
    Hahaha...."sova är för mesar" sa jag när jag var nyförälskad och ville göra annat på nättena
  12. 6
    Hahaha...."sova är för mesar" sa jag när jag var nyförälskad och ville göra annat på nättena
  13. Medlem sedan
    Jun 2010
    #7
    Förstår att du längtar efter din familj nu... dom kommer den 2/4?...i så fall är det bara nio dagar kvar nu
  14. 7
    Förstår att du längtar efter din familj nu... dom kommer den 2/4?...i så fall är det bara nio dagar kvar nu
  15. Medlem sedan
    Jun 2010
    #8
    Jaa, nu måste vi väl ändå få gnälla
  16. 8
    Jaa, nu måste vi väl ändå få gnälla
  17. Medlem sedan
    Jun 2010
    #9
    Håller med....kom ut nu!!!
  18. 9
    Håller med....kom ut nu!!!
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10
    18 april är det fullmåne nästa gång... I'm just saying
  20. 10
    18 april är det fullmåne nästa gång... I'm just saying
  21. Medlem sedan
    Jun 2009
    #11
    Jag har ju sovit som en gris fram till ca 2 veckor tillbaka. Nu är det orolig sömn, hittar ingen skön liggposition, vaknar av att båda händerna är helt bortdomnade och att det gör SKITONT.... Går upp och kissar, pussar på hunden och är allmänt störande enl hans grymtanden... Dessutom snarkar jag massor enl sambon (jag som aldrig annars har gjort det).. Så hela familjen sover dåligt just nu.
  22. 11
    Jag har ju sovit som en gris fram till ca 2 veckor tillbaka. Nu är det orolig sömn, hittar ingen skön liggposition, vaknar av att båda händerna är helt bortdomnade och att det gör SKITONT.... Går upp och kissar, pussar på hunden och är allmänt störande enl hans grymtanden... Dessutom snarkar jag massor enl sambon (jag som aldrig annars har gjort det).. Så hela familjen sover dåligt just nu.
  23. Medlem sedan
    Sep 2003
    #12
    Usch, jag har haft det så där i evigheter. Man blir tokig och foglossning på det!

    Hehe, ja precis, det går varken att sova innan eller efter, men det blir ändå lite lättare att röra sig i sängen och man kan dricka vatten sent på kvällen utan att behöva springa på toa hela natten Sen har man sin lilla hungriga finis hos sig Det underlättar, ett tag i alla fall
  24. 12
    Usch, jag har haft det så där i evigheter. Man blir tokig och foglossning på det!

    Hehe, ja precis, det går varken att sova innan eller efter, men det blir ändå lite lättare att röra sig i sängen och man kan dricka vatten sent på kvällen utan att behöva springa på toa hela natten Sen har man sin lilla hungriga finis hos sig Det underlättar, ett tag i alla fall
  25. Medlem sedan
    Jan 2006
    #13
    Åh vad jobbigt. Kan du sova något på dan?

    Jag är jättetrött så jag lägger mig vid kl 21-22 på kvällen och sover till kl 7-8 på morgonen, men vill ju gärna ligga kvar i sängen så det bara är där jag inte har ont.

    Däremot är jag uppe och kissar varannan timme. Det är skitjobbigt.
  26. 13
    Åh vad jobbigt. Kan du sova något på dan?

    Jag är jättetrött så jag lägger mig vid kl 21-22 på kvällen och sover till kl 7-8 på morgonen, men vill ju gärna ligga kvar i sängen så det bara är där jag inte har ont.

    Däremot är jag uppe och kissar varannan timme. Det är skitjobbigt.

Liknande trådar

  1. Gnäll, gnäll och massa prat och sång.
    By shehulk in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-19, 23:51
  2. Sjuk dotter (gnäll, gnäll, gnäll)
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 11:34
  3. gnäll gnäll gnäll och gråt var det hela
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 09:58
  4. Gnäll igen,eller gnäll..besviken
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 12:19
  5. Totalt depp-inlägg (gnäll, gnäll, gnäll)
    By Nissa, R-02 och M-04 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar