Lugnet före stormen...
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Lugnet före stormen...

    Kanske.... Har haft sjukt mycket förvärkar och som ni andra sprungit och kissat flera gånger/natt.

    I går va jag till BM och bebisen ligger fixerad, och i går hade jag inte några förvärkar. Somnade i soffan 21, la mig i sängen 23 och sov oavbrutet till 06:30 utan att vakna en ända gång i natt. Helt otroligt...Känner mig super pigg och utvilad....Så i dag blir det en promenad i solskenet, lite vattengympa och så skulle de va fint att toppa det med en förlossning till kvällen *ler*

    Hoppas ni alla andra får en bra dag!!

    Kram
  2. 1
    Lugnet före stormen... Kanske.... Har haft sjukt mycket förvärkar och som ni andra sprungit och kissat flera gånger/natt.

    I går va jag till BM och bebisen ligger fixerad, och i går hade jag inte några förvärkar. Somnade i soffan 21, la mig i sängen 23 och sov oavbrutet till 06:30 utan att vakna en ända gång i natt. Helt otroligt...Känner mig super pigg och utvilad....Så i dag blir det en promenad i solskenet, lite vattengympa och så skulle de va fint att toppa det med en förlossning till kvällen *ler*

    Hoppas ni alla andra får en bra dag!!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Åh, det låter hoppfullt! Att det kanske är något på g för dig. Vad skönt det låter med vattengympa, jag var på yoga igår och fast kroppen är stor, stel och orörlig kunde jag göra mycket mer än jag trodde och efteråt känns det så bra!
    Inatt drömde jag för första gången om förlossningen... Undrar vad det kan betyda?
    Ha en bra dag du med, med eller utan förlossning . Kram!
  4. 2
    Åh, det låter hoppfullt! Att det kanske är något på g för dig. Vad skönt det låter med vattengympa, jag var på yoga igår och fast kroppen är stor, stel och orörlig kunde jag göra mycket mer än jag trodde och efteråt känns det så bra!
    Inatt drömde jag för första gången om förlossningen... Undrar vad det kan betyda?
    Ha en bra dag du med, med eller utan förlossning . Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2008
    #3
    Så hade jag det igår där jag kände mig otroligt pigg då jag sov hela natten . Skönt att få känna sig levande eller hur .
    Ha en toppen dag och hoppas bebis kommer snart.
  6. 3
    Så hade jag det igår där jag kände mig otroligt pigg då jag sov hela natten . Skönt att få känna sig levande eller hur .
    Ha en toppen dag och hoppas bebis kommer snart.

Liknande trådar

  1. Lugnet före stormen?
    By Barman in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 16:15
  2. Lugnet före stormen??
    By Vimmemsmamma in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 11:33
  3. Lugnet före stormen
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 19:06
  4. Lugnet före stormen..
    By Jenny M Julia v 38+4 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 09:42
  5. Lugnet före stormen...
    By Bara jag in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 17:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar