En fråga
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    En fråga

    En liten fråga från en " first timer ". Rör sig baby mindre när den är fixerad?
  2. 1
    En fråga En liten fråga från en " first timer ". Rör sig baby mindre när den är fixerad?
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Yes. Fast jag har ingen egen erfarenhet för mina bebisar har inte fixerat sig innan förlossningen...
  4. 2
    Yes. Fast jag har ingen egen erfarenhet för mina bebisar har inte fixerat sig innan förlossningen...
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Okej...tack
  6. 3
    Okej...tack
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Jag har hört det sägas också, så som Majsan beskriver det. Minns inte hur det var med mina tidigare men med denna som varit fixerad länge har jag inte direkt märkt av minskad rörelse. Det kan nog skilja sig åt.
    Kan tänka mig att det framför allt är rörelsemönstret som ändras, tex att den inte längre gör kullerbyttor osv. Fötterna och rumpan sticker ut på typ samma ställe hela tiden...så är det nog skulle jag tro.
  8. 4
    Jag har hört det sägas också, så som Majsan beskriver det. Minns inte hur det var med mina tidigare men med denna som varit fixerad länge har jag inte direkt märkt av minskad rörelse. Det kan nog skilja sig åt.
    Kan tänka mig att det framför allt är rörelsemönstret som ändras, tex att den inte längre gör kullerbyttor osv. Fötterna och rumpan sticker ut på typ samma ställe hela tiden...så är det nog skulle jag tro.
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Nja, dom säger det, men jag har inte riktigt märkt det. Mina bebisar fixerar sig tidigt, typ i v 32. Det jag däremot har märkt är att bebis inte rör sig lite ofta, men när den rör sig så är det med besked. Som att, eftersom den har lite svårare att röra sig, så tar den i hårdare
  10. 5
    Nja, dom säger det, men jag har inte riktigt märkt det. Mina bebisar fixerar sig tidigt, typ i v 32. Det jag däremot har märkt är att bebis inte rör sig lite ofta, men när den rör sig så är det med besked. Som att, eftersom den har lite svårare att röra sig, så tar den i hårdare

Liknande trådar

  1. Apropå nedan fråga, omvänd fråga
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 06:47
  2. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  3. UL idag, fråga eller inte fråga.....hmm
    By Hannastina in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 18:54
  4. fråga till män (även på fråga pappo
    By undrar in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 19:25
  5. Flyttar fråga från "fråga mammor"
    By Vissis in forum Pappasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 23:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar