Jag hoppas oxå!
_1112 Decemberbarn
  1. Bara lilla jag...
    #1

    Jag hoppas oxå!

    Jag hoppas oxå att jag får tillhöra den här gruppen =)

    Har BIM den 30 mars, alltså om 7 dagar. Har vid tidigare grav testat plus nästan en vecka före mensen skulle komma, får se om jag kan vänta tills dess. Men det kliar i fingarna redan :P
  2. 1
    Jag hoppas oxå! Jag hoppas oxå att jag får tillhöra den här gruppen =)

    Har BIM den 30 mars, alltså om 7 dagar. Har vid tidigare grav testat plus nästan en vecka före mensen skulle komma, får se om jag kan vänta tills dess. Men det kliar i fingarna redan :P
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    jag vill också hamna här
    jag borde ha ägglossning vilken dag som helst nu, och om det går vägen så borde det bli bf runt 7/12....men nej, så långt fram ska jag inte tänka ännu, måste ju få till en massa kul i sängen först
  4. 2
    jag vill också hamna här
    jag borde ha ägglossning vilken dag som helst nu, och om det går vägen så borde det bli bf runt 7/12....men nej, så långt fram ska jag inte tänka ännu, måste ju få till en massa kul i sängen först
  5. Bara lilla jag...
    #3
    Spännande med ÄL snart =)

    Jag hade ÄL för ca 7 dagar sen och när jag räknar ut BF så får jag till 6/12, alltså en dag tidigare än dig och då har du ÄL nu?? Hur ska jag räkna? Uppenberligen så har ja inte räknat rätt?
  6. 3
    Spännande med ÄL snart =)

    Jag hade ÄL för ca 7 dagar sen och när jag räknar ut BF så får jag till 6/12, alltså en dag tidigare än dig och då har du ÄL nu?? Hur ska jag räkna? Uppenberligen så har ja inte räknat rätt?
  7. Anonym
    #4
    Jag hade ÄL för ca 6 dagar sedan och när jag räknar ut BF så blir det den 8-9/12 (förhoppningsvis). Så jag tror inte att du räknar fel. Det är nog så att vi alla har olika långa cyklar och att det är det som gör att vi alla har olika ÄL och BF.

    Hoppas verkligen att hamna i denna grupp!
  8. 4
    Jag hade ÄL för ca 6 dagar sedan och när jag räknar ut BF så blir det den 8-9/12 (förhoppningsvis). Så jag tror inte att du räknar fel. Det är nog så att vi alla har olika långa cyklar och att det är det som gör att vi alla har olika ÄL och BF.

    Hoppas verkligen att hamna i denna grupp!
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    jag har min ägglossning ganska sent i cykeln + att min cykel är lite oregelbunden, det är nog därför det skiljer sig. sen kan jag ju ha räknat helt galet jag återkommer om jag plussar!
  10. 5
    jag har min ägglossning ganska sent i cykeln + att min cykel är lite oregelbunden, det är nog därför det skiljer sig. sen kan jag ju ha räknat helt galet jag återkommer om jag plussar!
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    du kan bortse från vad jag skrev förut, jag kommer absolut inte ha bf 7/12 när jag kollade närmare på familjelivs kalender
  12. 6
    du kan bortse från vad jag skrev förut, jag kommer absolut inte ha bf 7/12 när jag kollade närmare på familjelivs kalender

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  3. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  4. Hoppas, hoppas inte?
    By Sugen på bebis :) in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 23:02
  5. Ny trend *hoppas, *hoppas..
    By Pippi in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar