Fattar ni, hörrni??
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Fattar ni, hörrni??

    Nu är det ta mig tusan finalrakan!!
    Några bebisar har ju tom kommit!! Fantastiskt!

    Tycker det här har varit en himla lång graviditet, minns inte att jag var så här otålig förra gången..Eller har jag förträngt?

    Om en månad så bara sprutar det ut bebisar här inne hos oss! Hihiii...

    Vem, mer än jag, längtar??? *räcker upp handen*
    ~~Alla goda ting äro tre~~
  2. 1
    Fattar ni, hörrni?? Nu är det ta mig tusan finalrakan!!
    Några bebisar har ju tom kommit!! Fantastiskt!

    Tycker det här har varit en himla lång graviditet, minns inte att jag var så här otålig förra gången..Eller har jag förträngt?

    Om en månad så bara sprutar det ut bebisar här inne hos oss! Hihiii...

    Vem, mer än jag, längtar??? *räcker upp handen*
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Räcker upp en hand, nä två händer
    Längtar så in i bängen nu!
    13 dagar kvar, men det känns som en eeeevighet!
    Detta är min trea och den här graviditeten har kännts som en eeeeevighet och en massa gravkrämpor, bläääk!
  4. 2
    Räcker upp en hand, nä två händer
    Längtar så in i bängen nu!
    13 dagar kvar, men det känns som en eeeevighet!
    Detta är min trea och den här graviditeten har kännts som en eeeeevighet och en massa gravkrämpor, bläääk!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Ja! Jag är ju van att barnen kommer tidigt att jag inte hunnit fundera men nu har jag ju passerat den tiden och kommit till det där tillståndet som jag hört talas om när det känns som att det aldrig kommer någon bebis.....
    Så därför var det härligt att höra din entuiastiska stämma!!! Tackar för den energin du utstrålar.
    Jag har i alla fall bytt taktik nu och bokar in någon aktivitet varje dag(och vila) för att få tiden att gå på ett trevligt sätt. Snart ..som sagt snart är det vår tur! =)
  6. 3
    Ja! Jag är ju van att barnen kommer tidigt att jag inte hunnit fundera men nu har jag ju passerat den tiden och kommit till det där tillståndet som jag hört talas om när det känns som att det aldrig kommer någon bebis.....
    Så därför var det härligt att höra din entuiastiska stämma!!! Tackar för den energin du utstrålar.
    Jag har i alla fall bytt taktik nu och bokar in någon aktivitet varje dag(och vila) för att få tiden att gå på ett trevligt sätt. Snart ..som sagt snart är det vår tur! =)
  7. Medlem sedan
    Sep 2010
    #4
    Jag längtar!!! Jag jobbar sista dagen i morgon, sen ska jag bara vara Iaf några dagar, sedan får han gärna komma
  8. 4
    Jag längtar!!! Jag jobbar sista dagen i morgon, sen ska jag bara vara Iaf några dagar, sedan får han gärna komma

Liknande trådar

  1. fattar ni, fattar ni det är ett nytt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 19:47
  2. Hörrni som är här nu,
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 11:54
  3. Fattar ni fattar ni, kan ni förstå
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 06:57
  4. Hej hörrni!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 18:14
  5. Hörrni....
    By Anonym in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 21:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar