ny här
_1112 Decemberbarn
  1. Anonym
    #1

    ny här

    hej verkar tillhöra denna grupp efter försökt att få barn i över 12 månader.Jag är så lycklig då jag och min blivande man skulle påbörjat ivf behandling nu i morgon men mensen kom inte och efter fyra graviditetstest är jag säker . Jag har 4 mf bakom mig så jag väljer därför att vara anonym ett tag bf på detta lilla mirakel är 4 dec. Grattis till er andra
  2. 1
    ny här hej verkar tillhöra denna grupp efter försökt att få barn i över 12 månader.Jag är så lycklig då jag och min blivande man skulle påbörjat ivf behandling nu i morgon men mensen kom inte och efter fyra graviditetstest är jag säker . Jag har 4 mf bakom mig så jag väljer därför att vara anonym ett tag bf på detta lilla mirakel är 4 dec. Grattis till er andra
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Å, vad roligt - stort grattis! Jag blir alltid lika glad när någon som har kämpat länge plussar, så jag kunde inte låta bli att hoppa in här och hurra lite.
  4. 2
    Å, vad roligt - stort grattis! Jag blir alltid lika glad när någon som har kämpat länge plussar, så jag kunde inte låta bli att hoppa in här och hurra lite.
  5. Anonym
    #3
    tack busan hoppas verkligen att du får känna samma lycka som mig snart. Jag är så lycklig trotts illamående trötthet och smärtor är dessvärre så rädd för mf lite svårt att släppa det trotts att det var länge sen kramar kramar
  6. 3
    tack busan hoppas verkligen att du får känna samma lycka som mig snart. Jag är så lycklig trotts illamående trötthet och smärtor är dessvärre så rädd för mf lite svårt att släppa det trotts att det var länge sen kramar kramar
  7. Medlem sedan
    Mar 2011
    #4
    Stort grattis, blev så glad när jag läste vad du skrivit.
    Vi är lite i samma situation, skulle också påbörja ivf om ca en månad men fick helt oväntat ett + på stickan för några dagar sen. Har nog fortfarande lite svårt att ta in det.
    Har haft ett missfall för snart ett år sen, så lite rädd är jag innan jag passerat den vecka som jag missfallet i.
    Får försöka slappna av och njuta och hålla tummarna på att det går väl denna gång. Vilken vecka är du i?
  8. 4
    Stort grattis, blev så glad när jag läste vad du skrivit.
    Vi är lite i samma situation, skulle också påbörja ivf om ca en månad men fick helt oväntat ett + på stickan för några dagar sen. Har nog fortfarande lite svårt att ta in det.
    Har haft ett missfall för snart ett år sen, så lite rädd är jag innan jag passerat den vecka som jag missfallet i.
    Får försöka slappna av och njuta och hålla tummarna på att det går väl denna gång. Vilken vecka är du i?
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Stort grattis! Vilken underbar känsla det måste vara att upptäcka att man är gravid när man inte tror att det ska gå. :-)

    Jag väntar fjärde barnet. Jag har tre tidiga missfall och ett MA bakom mig. Det MA jag gick igenom upptäcktes på ultraljudet i v19. Då hade han varit död i ca 3 veckor. Detta hände i början på januari i år.

    Jag hoppas verkligen att både du och jag, och alla andra som hamnar i den här gruppen får behålla våra frön i magen. :-)
  10. 5
    Stort grattis! Vilken underbar känsla det måste vara att upptäcka att man är gravid när man inte tror att det ska gå. :-)

    Jag väntar fjärde barnet. Jag har tre tidiga missfall och ett MA bakom mig. Det MA jag gick igenom upptäcktes på ultraljudet i v19. Då hade han varit död i ca 3 veckor. Detta hände i början på januari i år.

    Jag hoppas verkligen att både du och jag, och alla andra som hamnar i den här gruppen får behålla våra frön i magen. :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar